#1 Skrevet Mars 15, 2007 Jeg har kjøpt meg nye felger...men likte ikke fargen....jeg vil ha Gunmetal: rolleyes Er det noen som har gode kontakter i "Pulverlakkeringsmiljøet",veit om et firma som driver med slikt eller har veldig lysst på en kveldsjobb? Felgene må glassblåses og pulverlakkeres..... Resultatet skal bli omtrent slik: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 15, 2007 Her har du en mulighet, vertfall.. http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=78629 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 15, 2007 Bergen coating på toppe i åsane. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 15, 2007 Takker:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 15, 2007 jeg KAN kanskje skaffe deg god pris hos bergen coating.. men lover INGENTING her nå.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 17, 2007 Skulle lakket felgene mine og. Får ringe dei og høre.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...