#1 Skrevet Mars 15, 2007 har et lysproblem på min coupe quattro type 85. eg har ikke nærlys. å vindusvisker, coupevifte fungerer heller ikke. dette fungerer kun når eg holder inne langlyset! har sjekket sikringer, å rele framme i motorrom. men er det flere rele/sikringer inne i bilen? så kan være ødelagt?????? Lysbryteren er ny, så det kan ikke være den! takker på forhånd for alle svar!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 15, 2007 ingen så vet???????? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 15, 2007 Høres ut som tenningslås. Sjekk om det kommer teningstrøm ut av tenningslåsen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 15, 2007 Høres ut som tenningslås. Sjekk om det kommer teningstrøm ut av tenningslåsen... ok. skal sjekke! takker så mye! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 15, 2007 Bakstykket/elektriske delen av tenningslåsen, et rele populært kalt x-rele/rele for spenningsforsyning eller kortslutning i sikringsboks er mine forslag. Sjekket pærene foran forresten. Hender jo faktisk en sjelden gang at begge ryker samtidig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...