#1 Skrevet Mars 15, 2007 Skal prøve å få festa gummibelgen mellom dør og karosseri med noe heftemasse (den henger ikke ordentlig). Sikaflex er sikkert ikke så dumt da det hvertfall ikke blir så fryktelig hardt, men det tar jo ukesvis før det er ordentlig tørt. Hørte snakk om noe som het "PF 400" eller noe i den duren, som visstnok tørket ganske kjapt. Men ble muligens noe hardere. Noen andre forslag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 16, 2007 bump 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 16, 2007 Prøv med vanlig kontaktlim, men husk at det må være rent og tørt før du limer. Lykke til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 16, 2007 Det var sikkert PL400 du hørte om. Ligner veldig på Sika, så er ikke sikker på om det er dette du er ute etter, men om du fester den midlertidig med noe mens sikaen tørker da? Gaffatape eller smeltelim? Og ja, det må være helt rent og tørt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 16, 2007 Da prøvde jeg med sika idag. Vaska av med aceton først, burde duge. Så fikk jeg festa det på annet vis mens sikaen tørker (kan jo ta noen uker). Vi får se om det holder, hvis ikke får jeg se hva jeg prøver. Takk for forslag! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...