Anbefalte innlegg

har lenge prøvd og finne peile pinne med audi logo.har sett et par såne og er drit kin på det selv.men hvor for jeg tak i det?

og hvis du vet om noen innternet sider som har andre kule tt ting så er jeg veldi inntrisert.

er også på utsjikk etter diode lamper bak.har sett dette en gang men anner ikke hvor jeg kan få fingra i det.

takker for all hjelp mvh kami

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke bestill fra ttstuff, bestilte der for 2,5mnd siden venter enda på mine deler!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke bestill fra ttstuff, bestilte der for 2,5mnd siden venter enda på mine deler!!!

 

Det er bra du sa ifra for jeg hadde tenkt å kjøpe derfra... Hvem annbefaler du da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er bra du sa ifra for jeg hadde tenkt å kjøpe derfra... Hvem annbefaler du da?

 

Mulig thettshop i England er bedre, virker som et seriøst firma. Det kan jeg skrive under på at ttstuff ikke er. Betalte dem over kr. 10 000,- og lurer på om jeg ser de varene, bare rører rundt i grøten hele tiden når de svarer på mail. Og telefon tar de ikke, mail tar minimum en uke før det kommer noe svar og det er gjerne en liten linje med tull prat.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.