#1 Skrevet Mars 15, 2007 Hei. Er det noen som har erfaring med Mille Migila? (Vet ikke om jeg skrev det riktig nå.....) Har fått tilbud på Mille Migila Action på 17000.- 19" med 235-35 eller 225-35 Dette var utstillingsmodellen...... Er dette noe jeg bør slå til på? Er det noen steder som selger billigere? takker for svar mvh Preben Birkeland 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 15, 2007 Jeg hadde Mille Miglia på min inntil nå i vinter, og har kjørt 2 sommersesonger med 17", og var godt fornøyd med disse vertfall.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 15, 2007 Skal du ha disse felgene, så er det iallefall nå du må kjøpe de. Mille Miglia fabrikken er lagt ned og da ikke mulig å få tak i disse nye lenger. Har MM Evo felgene selv, og er bra kvalitet på disse. Disse ble i sion tid levert som orginalt ekstrautstyr til RS4 b5 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 15, 2007 ok, høres bra ut. men skriver jeg det riktig? jeg finner ingen sider om de på internett. har de en internettside? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 15, 2007 Fant den. Skrev bare feil:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 15, 2007 men er det noen meninger om prisen? Dyrt ? Billig ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 16, 2007 Synes 17.000 hørtes veldig mye ut (mener MM EVO ble solgt for 12-13.000 i samme dim for noen år siden) og en annen ting er jo utseende på felgene... men dersom du liker de er det jo det som teller 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 16, 2007 Jeg hadde ikke gitt 17000 for de, men det er jo en annen sak. Spørs jo litt hvilket merke dekk som sitter på også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 16, 2007 var ET30 på de så kunne ikke kjøpe de alikavel:( det er eagle F1 som sitter på dem. Noen som har noen forslag som kanskje kan bli bra på en sølvgrå golf V? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...