#1 Skrevet Mars 15, 2007 I dagtidlig startet ikke min trofaste S4 1993 2,2tq. Startmotoren går som den skal, men motoren tenner ikke. I går, da jeg parkerte bilen gikk den som normalt. La ikke merke til noe spesiellt. Så jeg skjønner ikke noe! Bensinpumpen går. Har tatt av batterypoler, og satt på igjen . Sjekket om ledninger er koblet til osv. Ser ingen umiddelbare feil! Er det noen her inne som har erfart det samme? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 15, 2007 Akkurat samme feil og synmtomer som jeg hadde, som du ga meg tips på.. jeg måtte bytte hallgiveren på kamdrevet.. Kobla den til Vag-com, da fikk jeg opp den feilen.. Håper du får liv i den igjen Mvh Fredrik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 15, 2007 Akkurat samme feil og synmtomer som jeg hadde, som du ga meg tips på.. jeg måtte bytte hallgiveren på kamdrevet.. Kobla den til Vag-com, da fikk jeg opp den feilen.. Håper du får liv i den igjen Mvh Fredrik Nå er det vel bare hallgiver jeg ikke har byttet på min bil Så takker for tipset og håper det "bare" er hallgiver. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 15, 2007 Nå er det vel bare hallgiver jeg ikke har byttet på min bil Så takker for tipset og håper det "bare" er hallgiver. Men har du hallgiver liggende da? kan jo ta noen dager å skaffe.. men jeg har jo som du vet 2 AAN-maskiner med hallgiver. Trenger du før helga så vær kjapp, reiser bort i morgen kveld. Stian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 15, 2007 Jeg kan forresten måle om det er hallgiveren før du plukker den av. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 15, 2007 Men har du hallgiver liggende da? kan jo ta noen dager å skaffe.. men jeg har jo som du vet 2 AAN-maskiner med hallgiver.Trenger du før helga så vær kjapp, reiser bort i morgen kveld. Stian Nei, har ingen hallgiver;) Kjenner til at du har en maskin liggende. Må ta et problem av gangen;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 15, 2007 Nei, har ingen hallgiver;) Kjenner til at du har en maskin liggende. Må ta et problem av gangen;) Bare ta kontakt hvis det er noe, du vet, Paulsen&Paulsen fikser alt.. hehe Bilen min ville jo plutselig ikke gå i høst den heller, da var det hallgiveren. Veldig surt å vente i flere dager om man må bestille. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 16, 2007 Paulsen&Paulsen - er et bra firma det! Skylder firmaet en pizzarunde:rolleye: Må få gjort opp det før jeg maser om noe mer. har nå bestillt hallgiver hos Møller delnr 034905161 - 1900,- Tror dette er den eneste delen som ikke er byttet på bilen min! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 16, 2007 Om du ikke har gnist kan det komme av to grunner, def hallgiver eller ref sensor på svinghjulet. Og begge kan gå i stykker mens man kjører. Men man får ikke start etterpå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 16, 2007 Takk Christian! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 16, 2007 Var Christian som fant ut på min å Håper du får liv i den igjen.. Hallgiveren min hadde knekt faktisk, rivd ut mange av ledninger:S 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...