#1 Skrevet Mars 15, 2007 Har problemer med el rutene mine... hvis bilen har stått en stund funker de i et minutt eller 2 etter start.. så kutter de ut alle som en.. og ruta på passasjer siden fram funker aldrig what-so-ever! har vært av med dørtrekk og kan ikke se noe feil med det blåtte øyet.. Noen som kjenner til dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 15, 2007 kontrolert relleet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 15, 2007 Hvor er relle'et til vinduene da? ble ikke klok av å lese i sikringsboksen: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 15, 2007 Min bil er tysk impotert, så jeg blir IHVERFALL ikke noe klokere av å lese på sikringsboksen Men håper du finner ut av det.. Det kan enten være releet eller det kan være dårlig forbindelse enkelte steder.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 15, 2007 sitter på venstre side av ratt stamen under dasjbordet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...