Anbefalte innlegg

Driver og bygger om med en corrado G60 motor i golfen nå, og dilla litt med intercooleren som følger med... Går det å få en Corrado intercooler til å passe på golfen, eller må jeg ha en som er tilpasset golf?

(nå skal det også sies at bilen er SYKT lav.. og gidda ikke å sette den på bukken igjen idag.. så mulig det passer bedre om jeg får tredd ting litt sammens fra undersiden... men uansett greit å vite om det skal gå...)

I tilfelle, er det noen som har en orginal intercooler med slanger og det som må til liggendes som de vil kvitte seg med?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har en cooler inkl radiator som hører til, fra RallyeGolf, som du sikkert kan få til å passe.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

gå for rallye/golfg60 ic, disse er bolt on og man slipper gruble/tilpasse/banne, etc;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den fra Golf er vel større også.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den jeg har er den største som ble levert orginalt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har da fått tak i rally intercooler, men mangler nå slanger til denne, samt utblås fra G-laderen som er beregnet på rally

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.