#1 Skrevet Mars 15, 2007 Driver og bygger om med en corrado G60 motor i golfen nå, og dilla litt med intercooleren som følger med... Går det å få en Corrado intercooler til å passe på golfen, eller må jeg ha en som er tilpasset golf? (nå skal det også sies at bilen er SYKT lav.. og gidda ikke å sette den på bukken igjen idag.. så mulig det passer bedre om jeg får tredd ting litt sammens fra undersiden... men uansett greit å vite om det skal gå...) I tilfelle, er det noen som har en orginal intercooler med slanger og det som må til liggendes som de vil kvitte seg med? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 17, 2007 Jeg har en cooler inkl radiator som hører til, fra RallyeGolf, som du sikkert kan få til å passe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 17, 2007 gå for rallye/golfg60 ic, disse er bolt on og man slipper gruble/tilpasse/banne, etc;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 17, 2007 Den fra Golf er vel større også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 17, 2007 Den jeg har er den største som ble levert orginalt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 16, 2007 Har da fått tak i rally intercooler, men mangler nå slanger til denne, samt utblås fra G-laderen som er beregnet på rally 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...