#1 Skrevet Mars 15, 2007 Pga useriøs kjøpar på bilen min må den no vrakast! Men kva heiter bilopphuggeriet i Årødalen? Nokon som har telefonnummer? Må man snakke med dei først eller er det berre å dukke opp med bilen måndagsmorgon? Sture 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 16, 2007 Bil 1 din 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 16, 2007 Bare å ta med bilen opp dit det, jeg var nettopp oppe å leverte inn ei merche... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 16, 2007 Bare å ta med bilen opp dit det, jeg var nettopp oppe å leverte inn ei merche... Jess, supert! Då endar Jetta'n sine dagar på måndag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 16, 2007 Jess, supert! Då endar Jetta'n sine dagar på måndag Dakar liten... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...