#1 Skrevet Mars 15, 2007 hei henta meg ny bil på mandag. fortsatt i nybil-rus, som kona sier det:D 2001 passat 1,8T Highline Tip men nå i sted var jeg innom en kompis en tur. der parkerte jeg i en bakke med fronten oppover. sto der i ca en time. Og da jeg skulle dra ville den ikke starte..... ??? ...... hva i allverden tenkte jeg..... ja vel, så mye for å kjøpe seg "ny" bil tenkte jeg..... kjørte starteren et par ganger, men ingen livstegn. så trillet jeg bilen ned bakken til det flatet ut litt og jeg ble stående vannrett.... kjørte starteren igjen og startet etter litt "tjinning" la merke til at det luktet veldig bensin.... Noen Som har vært borti det samme? eller hørt om? bilen var forøvrig helt fulltanket. kom rett fra bensinstasjonen.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 15, 2007 Noe rart med tankutlufting, taktventil N-80 for aktiv kullfilter, tett aktiv kullfilter eller feil på motortempføler G-62. Prøv å få lest ut feilkoder på bilen. Mye mulig noe røper seg der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 15, 2007 hmm kankskje det ja. fikk i allefallen liten støkk der. noe dritt at slikt skjer så kjapt etter handel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 18, 2007 hmm kankskje det ja. fikk i allefallen liten støkk der. noe dritt at slikt skjer så kjapt etter handel Det er kansje temp føleren din som kødder!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...