Bergen: Verksted for clutchbytte.

Anbefalte innlegg

Noen som kan anbefale verksted i Bergensområdet for bytting av clutch og utløserlager på audi 100'en? (2,0e)

 

Noen som vet hva noe sånt koster? Ca det samme som skjorten tenker jeg, men det må jo til. Bil nr.2 får ny eier i morgen så det haster jo litt dette.

 

Verksted i åsane ev. knarvik hadde vært topp? Noe å anbefale?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

HALLOOO?? opp på fjellet med deg så skifter vi den her..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

blir relevant for meg dette og. bil&tele gjør det nok, men det koster sikkert litt og vil jeg tro.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som kan anbefale verksted i Bergensområdet for bytting av clutch og utløserlager på audi 100'en? (2,0e)

 

Noen som vet hva noe sånt koster? Ca det samme som skjorten tenker jeg, men det må jo til. Bil nr.2 får ny eier i morgen så det haster jo litt dette.

 

Verksted i åsane ev. knarvik hadde vært topp? Noe å anbefale?

 

Når skal dette gjøres? Du kan evt gi meg en PM når det blir aktuelt så kan vi se hva vi får til...;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Andreas... Garasjen er full.. Og det vet du godt.. hehehe.

 

Og når jobben skal gjøres, noe den snart må så bør det skje kjapt. Hehe.

Har jo ikke flere biler for tiden.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Andreas... Garasjen er full.. Og det vet du godt.. hehehe.

 

Og når jobben skal gjøres, noe den snart må så bør det skje kjapt. Hehe.

Har jo ikke flere biler for tiden.

 

 

ER-AN Bilverksted på Søfteland er billige, eg brukte de når jeg skulle skifte reg.reimen. kostet 3800 for alt inkl.olje og filter!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

stamneshagen mellom indre og ytre arna...!! kan høre med de..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Andreas... Garasjen er full.. Og det vet du godt.. hehehe.

 

Og når jobben skal gjøres, noe den snart må så bør det skje kjapt. Hehe.

Har jo ikke flere biler for tiden.

 

Kristian..... Garasjen blir forhåpentligvis tømt enten i mårra (lørdag) eller mandag.. då e d kun en audi igjen på tunet.. alt av deler er jo i lagerlokalet nå ;) ig kjapt kommer jo helt an på om du er med å hjelper eller ikke.. og dessuten.. du kan jo tas buss.. så blir d LITT kortere kø for meg når eg ska hem fra jobb :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

OFF Andreas.. Jeg gidder ikke..

Jeg har blitt en gammel mann må du huske.

 

Kunne vurdert det om du hadde hatt lys i garasjen, port på garasjen, og helst varmekabler. :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

OFF Andreas.. Jeg gidder ikke..

Jeg har blitt en gammel mann må du huske.

 

Kunne vurdert det om du hadde hatt lys i garasjen, port på garasjen, og helst varmekabler. :-)

 

ja.. du er begynt å bli gammel, krum i ryggen og grå i håret.. og ikke minst pappa.. så du har vel ikke TID til å skru bil du da :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, jo dersom fasilitetene hadde vært på plass i garasjen deres så skulle jeg nok fått tid.

 

Men spørsmålet er vel om du har tid. Du skal jo kjøre Volvo 240 over svinesundsbroen i påsken. Jeg tror jeg ler meg ihjel..

 

Bedre å være gammel og krum i ryggen, enn å være ung, lovende og drømme om å være bonde fra indre østfold.

 

:-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, jo dersom fasilitetene hadde vært på plass i garasjen deres så skulle jeg nok fått tid.

 

Men spørsmålet er vel om du har tid. Du skal jo kjøre Volvo 240 over svinesundsbroen i påsken. Jeg tror jeg ler meg ihjel..

 

Bedre å være gammel og krum i ryggen, enn å være ung, lovende og drømme om å være bonde fra indre østfold.

 

:-)

 

har du sett kor eg bor? er jo tilnærmet bonde

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tro meg Andreas det der er en helt annen verden.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tro meg Andreas det der er en helt annen verden.

 

mulig.. MEN, kom til å tenke på en ting.. eg kan jo forsåvidt ta clutchen for deg på jobben og om du vil? bør vel klare det på 6 timer :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kunne fint trengt noen som er flink til å skifte kanal. Originaljekken til VW må være laget av mykplast..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kunne fint trengt noen som er flink til å skifte kanal. Originaljekken til VW må være laget av mykplast..

 

er en oppe på minde en plass som er god og sveise kanaler til kurant pris MED garanti.. skal se om eg klarer å leite opp nr hans hvis du er interessert.. mener han tar en tusing pr side (hvis du stiller med kanalen sjøl)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er veldig interessert. Prisen var absolutt ikke avskrekkende.

 

Noen som vet pris på ny kanal da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

sjekk på veng.no

 

der har vi 30% rabatt mener jeg?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan er passform på kanalen fra veng? Har registrert at det ikke alltid er 100% passform fra de...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan er passform på kanalen fra veng? Har registrert at det ikke alltid er 100% passform fra de...

 

vel, for å si det sånn.. det blir ikke ditt problem.. det blir vedkomne som skal skifte den sitt problem :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.