#1 Skrevet Mars 15, 2007 Alt startet med at jeg var ute å kjørte. Parkerte bilen på et ferjeleie og gikk inn og kjøpte mat. Da jeg kom ut igjen gikk radiatorvifta som normalt. Etter hvert viste det seg at den aldri stoppa igjen. Så ringte en kompiss og spurte om tips. Fant ut at jeg skulle dra ut ledningen til vifta til jeg kom hjem. Da jeg kom hjem testa jeg uten noen sans for at problemet var løst. Så kjøpte meg en ny tempføler på radiatoren. Da jeg kom hjem så jeg at denne var 3polt ikke 2polt slik den som sto i bilen var. Men hadde hørt at det skulle funke alikvel så monterte. Da jeg plugget i vifta og startet bilen så virka alt normalt. Men etterhvert viste det seg at vifta ikke starta i det heletatt. Så regnet med at føleren ikke fungerte. Bestilte meg ny føler. (2polt) som jeg fikk i dag. Monterte den men akkurat samme problemet. Prøvde også å kortslutte pluggen til føleren uten at vifta startet. Snudde også kontakten bak på vifta uten hell. Prøvde å sjekke sikringsboksen uten at jeg helt fant ut hva jeg skulle sjekke. Men sjekket de som virket mest aktuelle uten funn. Har jeg fått et ledningsbrudd eller kan det være noe annet feil. Hvordan skal jeg finne ut av det? Evt hva heter radiatorvifta på tysk? Sven 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 16, 2007 skal jeg sette strøm direkte på vifta for å sjekke om den funker? Ingen ideer på hva som kan være årsaken? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...