Anbefalte innlegg

Hei, jeg sendte forespørsel til Møller om foringer til forstillinga mi.

Fikk til svar at det var to forskjellige foringer, og han duden kunne ikke si meg forskjellen på de. Forskjellen på delenummeret er kun siste bokstaven.

Foringer bakkant Travers : 441 399 419 D kontra 441 399 419 B

Kan det være forskjell på hardheten i de? Jeg vet at V8'n ble levert med original senk, stivere foringer og noe annet stæsj.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

be dem skjekke delene opp mot chassi nr ditt da vel? da skal den plukke ut deler selv..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

be dem skjekke delene opp mot chassi nr ditt da vel? da skal den plukke ut deler selv..

Hjelper nok lite det, da dette er noe som kun går på biler av nyere årgang. :nana:

Hei, jeg sendte forespørsel til Møller om foringer til forstillinga mi.

Fikk til svar at det var to forskjellige foringer, og han duden kunne ikke si meg forskjellen på de. Forskjellen på delenummeret er kun siste bokstaven.

Foringer bakkant Travers : 441 399 419 D kontra 441 399 419 B

Kan det være forskjell på hardheten i de? Jeg vet at V8'n ble levert med original senk, stivere foringer og noe annet stæsj.

Da burde han se bedre etter. 441 399 419 D er til biler med manuell girkasse, mens 441 399 419 B er til biler med automat. :rolleye:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmmm, nå må jeg plage dere litt mer..

Lars Georg sjekka deler for meg, han fant hverken B eller D, men han fant derimot 441 399 419 A. Hvordan har dette seg?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tipper han har en gammel versjon, etter hva jeg skjønner er A-utgaven bytta ut med B. :)

Alle 3 gir treff vertfall, og A-treffet gir beskjed om å bruke B. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da konkluderer jeg med at A og B er for automat, og D er for manuell.. Flink eller feil? :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da konkluderer jeg med at A og B er for automat, og D er for manuell.. Flink eller feil? :P

Det er korrekt ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.