#1 Skrevet Mars 15, 2007 Var ute å vræste med Syncroen i kveld da kassa plutselig begynte å hyle noe grasalt...Fikk bilen inn på verkstedet å kikka under, og der manglet det en slags bunnplugg ser det ut som.. I hullet der pluggen skal være er det ikke noe gjenger? Går denne pluggen opp igjennom og skal feste noe inni kassa eller? Noen som kan hjelpe? Haster litt: bh : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 15, 2007 Høres ut som en styrepinne av et slag mangla.. Stort hull da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 17, 2007 Høres ut som en styrepinne av et slag mangla.. Stort hull da? Ja, for meg så ser det ut som en styrepinne til et kvart som har løsnet.. Når jeg kikker oppi hullet så er det ikke gjenger der,men ser ei plate som ligger oppi der..Og når jeg trykker på den med et skrujern så beveger den seg : bh : Så det ser ut som noe har hoppa av ellernoe...Merka ikke noe på giringa da Orker rett å slett ikke tanken på å ta ut motoren for så å kløyve kassa... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...