Nummer på bensinpumperelê urquattro(wr) og S2 (3b) ?

Anbefalte innlegg

Noen vet nummeret på disse? Bensinpumpa mi går ikke lenger og letter jobben litt om jeg har nummeret som står på denne da jeg kjapt kan pille den ut og måle...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen vet nummeret på disse? Bensinpumpa mi går ikke lenger og letter jobben litt om jeg har nummeret som står på denne da jeg kjapt kan pille den ut og måle...

Nummeret er vel 67/167(WR-ledn.sett) eller 372(3B-ledn.nett), skal stå på plass nr. 10.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nummeret er vel 67/167(WR-ledn.sett) eller 372(3B-ledn.nett), skal stå på plass nr. 10.

takker så mye for dette, håper det bare er dette som gjør at det ikke går og ikke at jeg har lugget ut noen ledninger mens jeg har holdt på under dasjbordet...

Om ikke det er releèt kan jeg koble pumpen rett på tenningen da, eller vil ikke dysene gå heller??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

takker så mye for dette, håper det bare er dette som gjør at det ikke går og ikke at jeg har lugget ut noen ledninger mens jeg har holdt på under dasjbordet...

Om ikke det er releèt kan jeg koble pumpen rett på tenningen da, eller vil ikke dysene gå heller??

Du kan gjøre det for å se om pumpa funker ja.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Normalt sett kan du sette inn ett STANDARD rele, dvs, den vanlige typen med 4 stikkere som man vanligvis bruker til ekstralys osv..(typ 24,90 på biltema) setter man inn dette vil bensinpumpe gå når man skrur på tenningen, noe som jo i og for seg fungerer greit :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

får prøve å bytte rele'et først, noen som vet om det er noe jeg kan har vært borti oppi motorrommet som gjør at bensinpumpen ikke går lenger?

Evt hvilke ledninger innvendig jeg skal følge rundt sikringsboksen? fargekoder etc?

-Hadde av gassvaiern på pedalen og oppi der er der trangt så ikke umulig jeg har kommet borti noe ledninger eller kontakter... Vanskelig å se da det er allerede mye løse ledninger der grunnet klipp og lim med 3b nett vs org el nett...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.