#401 Skrevet Juni 18, 2007 Jeg tar turen innom idag jeg også innimellom all ferien;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#402 Skrevet Juni 18, 2007 bare å ta seg turen veit du. se etter en litt stor og rund kar med skjorte så har du nok sett meg tenker jeg.. hehe bare å smige seg innpå å si hei. alle er hjertlig velkommne.. Litt stor og rund kar med T-skjorte er vel en beskrivelse som passer "litt" flere enn bare deg da arve 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#403 Skrevet Juni 18, 2007 Litt stor og rund kar med T-skjorte er vel en beskrivelse som passer "litt" flere enn bare deg da arve nei, det har vi ikke sett.. hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#404 Skrevet Juni 18, 2007 Hmmmm. Føler meg truffet av den beskrivelsen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#405 Skrevet Juni 18, 2007 Jeg tar turen innom idag jeg også innimellom all ferien;) Hold deg hjemme med den show lakken din...hehehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#406 Skrevet Juni 18, 2007 Hold deg hjemme med den show lakken din...hehehe Om jeg tar den bilen uten showlakken eller Opel`n får jeg komme da:nana: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#407 Skrevet Juni 18, 2007 Hmmmm. Føler meg truffet av den beskrivelsen jeg, veit... hehehe godt der er en løs tone da... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#408 Skrevet Juni 18, 2007 Om jeg tar den bilen uten showlakken eller Opel`n får jeg komme da:nana: Bare om du har 90`fangere på Opelen...hehehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#409 Skrevet Juni 18, 2007 Bare om du har 90`fangere på Opelen...hehehe Er nok ikke 90fangere på den heller, men orginale kromfangere fra 1977. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#410 Skrevet Juni 18, 2007 Jeg kommer i kveld. Har savnet dere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#411 Skrevet Juni 18, 2007 Jeg kommer i kveld. Har savnet dere. Jøsssss er det liv i pensjonisten også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#412 Skrevet Juni 18, 2007 Bare om du har 90`fangere på Opelen...hehehe Men jeg har 90 (fangere) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#413 Skrevet Juni 18, 2007 Men jeg har 90 (fangere) Du har jo det meste da John-Arild 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#414 Skrevet Juni 18, 2007 Jeg kommer nok jeg også, selv om jeg er både døgnvill, solbrent, fyllesjuk og stup trøtt. Vi har jo vært på Nordvest i helga, og dro fra Ålesund klokken 17 i går, etter å ha vært ut på Hylla pub til klokken 4 på morgenen i festlig lag, og oppe igjen klokken 7 for å få bilene klare til utstilling. Turen hjem ble lang og tung, men ikke verre en at vi måtte en liten tur innom Trollstigen på tur hjem. Og det har vært ei strålende helg, som vanlig når vi er på Nordvest-treff. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#415 Skrevet Juni 18, 2007 Jeg kommer med bilen til dama. Trenger skru hjelp. Må finne ut hvorfor vindusviskerene ikke funker. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#416 Skrevet Juni 18, 2007 Jeg kommer med bilen til dama. Trenger skru hjelp. Må finne ut hvorfor vindusviskerene ikke funker. igangsetterstoppern har løsnet seg fast 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#417 Skrevet Juni 18, 2007 Ja ca det jeg frykter jeg også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#418 Skrevet Juni 18, 2007 igangsetterstoppern har løsnet seg fast Kan jo være en grønn overleding også da: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#419 Skrevet Juni 18, 2007 Du må bruke sleggefett for å løsne den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#420 Skrevet Juni 18, 2007 Så bra dere vet hva som trengs for å fikse det da. For da er det jo bare å slå seg løs etterpå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#421 Skrevet Juni 18, 2007 han derre felg mannen som er på treffa.. husker ikke hva han heter jeg:( men det husker sikkert dere eller han selv:D skulle hvertfall hatt tak i han da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#422 Skrevet Juni 18, 2007 han derre felg mannen som er på treffa.. husker ikke hva han heter jeg:( men det husker sikkert dere eller han selv:D skulle hvertfall hatt tak i han da.. Hans Martin Bråten kan det jo være: vinke : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#423 Skrevet Juni 18, 2007 takker;) hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#424 Skrevet Juni 18, 2007 Per-Kristian. Ble du stoppet av politiet? Synes de dro så fort etter deg jeg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#425 Skrevet Juni 18, 2007 En liten smakebit fra dagens møte. Hvet det komer MANGE bilder Arve tok med digital speilrefleks;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...