#426 Skrevet Juni 18, 2007 Bilder av motor og tanklokk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#427 Skrevet Juni 18, 2007 Per-Kristian. Ble du stoppet av politiet? Synes de dro så fort etter deg jeg? Nei ble ikke stoppet, men de fulgte meg helt til der jeg svinger av mot en grusvei og det er jo 4 til 5 svinger fra mcèrn så syns det var litt snodig selv at de slulle akkurat der hvor jeg skulle: klø : Men ble ikke stoppa:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#428 Skrevet Juni 18, 2007 Må si at mandagstreffene våre blir bedre og bedre gitt Ikke mange uker siden at S1 Pikes Peak var innom og i dag var det R8.. Vet da faen hva som skal til for å overgå dette Og til dere som ikke gadd å komme i dag... Per-Kristian: Hvis det er noe med dekk og felger kan du jo høre med Christer på dekkskift.no også Han var innom siste mandag (eller var det forrig ).. Men som Ken sier, så er Hans Martin dekkmannen på mandagtreffene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#429 Skrevet Juni 18, 2007 Må si at mandagstreffene våre blir bedre og bedre gitt Ikke mange uker siden at S1 Pikes Peak var innom og i dag var det R8.. Vet da faen hva som skal til for å overgå dette Og til dere som ikke gadd å komme i dag... Per-Kristian: Hvis det er noe med dekk og felger kan du jo høre med Christer på dekkskift.no også Han var innom siste mandag (eller var det forrig ).. Men som Ken sier, så er Hans Martin dekkmannen på mandagtreffene Jeg får vell ta med meg cabben med 90fangere og showlakk neste gang så har vi noe å se på da også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#430 Skrevet Juni 18, 2007 hehe, ja blir sikkert lenge til vi får se en R8 på mandagstreffet igjen, så du får gjøre det Ørjan 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#431 Skrevet Juni 18, 2007 her ligger det en tråd om det med bilder http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=89564 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#432 Skrevet Juni 18, 2007 Må si at mandagstreffene våre blir bedre og bedre gitt Ikke mange uker siden at S1 Pikes Peak var innom og i dag var det R8.. Vet da faen hva som skal til for å overgå dette Og til dere som ikke gadd å komme i dag... Per-Kristian: Hvis det er noe med dekk og felger kan du jo høre med Christer på dekkskift.no også Han var innom siste mandag (eller var det forrig ).. Men som Ken sier, så er Hans Martin dekkmannen på mandagtreffene Nå var det ikke jeg som egentlig lurte på dette da Mikael men, hehe. Takk alikevel;) Og ja dere som ikke kom i dag gikk glipp av et brutalt syn da en audi R8 sklei inn på plassen. Helt fantastisk rått, og for en lyd!!! Smiler enda jeg: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#433 Skrevet Juni 18, 2007 har helt vondt i magen enda jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#434 Skrevet Juni 18, 2007 Og atter en gang går jeg glipp av gromsakene som ruller inn.. buhu. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#435 Skrevet Juni 18, 2007 Må si jeg er imponert over oppmøtet i dag, overgikk mine forventninger:) Ikke helt feil var det da det rullet inn et glis til 1.6mill: rock : Helt rått:tilber: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#436 Skrevet Juni 18, 2007 Kan ikke si det er feil å drømme om en R8 nei, 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#437 Skrevet Juni 21, 2007 Noen som har lyst å skru senkesett på mandag Har fått bekreftet at jeg får det allerede på mandag, og hadde vært jævlig kult å hatt det på før jeg drar til Tyskland 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#438 Skrevet Juni 21, 2007 Noen som har lyst å skru senkesett på mandag Har fått bekreftet at jeg får det allerede på mandag, og hadde vært jævlig kult å hatt det på før jeg drar til Tyskland Skulle gjerne hjulpet til , men jeg reiser til Kypros (fig tree bay) klokken 06:15 mandag morgen Så skal tenke på dere der jeg ligger å slikker sol , med en kald 1/2 liter i ene hånda og kamera i andre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#439 Skrevet Juni 21, 2007 Skulle gjerne hjulpet til , men jeg reiser til Kypros (fig tree bay) klokken 06:15 mandag morgen Så skal tenke på dere der jeg ligger å slikker sol , med en kald 1/2 liter i ene hånda og kamera i andre Sånt har man ikke lov å si når andre er hjemme og jobber. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#440 Skrevet Juni 21, 2007 får jo håpe du får bra vær da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#441 Skrevet Juni 21, 2007 Noen som har et sett fjærklemmer jeg kan få låne da Jeg drar onsdag etter jobb, så får ordne senkesett på tirsdag kveld jeg da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#442 Skrevet Juni 21, 2007 Er jo ikke bare bare å montere det heller da. Er jo ikke akuratt noe som er gjort på 15 min. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#443 Skrevet Juni 21, 2007 Er jo ikke bare bare å montere det heller da. Er jo ikke akuratt noe som er gjort på 15 min. Hehe.. Er fullt klar over det Var ment litt som en spøk og litt som et rop om hjelp Hadde ikke tenkt å bruke parkeringsplassen på McDonalds til såpass stort prosjekt heller Fjærer og dempere bak er fort gjort å bytte, men foran er det nok verre.. Men bare jeg får lånt fjærklemmer, skal jeg nok få det til i løpet av tirsdag kveld 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#444 Skrevet Juni 21, 2007 jeg tror jeg har noen klemmer liggendes. skal sjekke ut og gi tilbakemelding i dag eller i morgen, 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#445 Skrevet Juni 21, 2007 får jo håpe du får bra vær da Tror nok det ikke skal bli noe problem.... med 340 soldager i året 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#446 Skrevet Juni 21, 2007 billige klemmer på biltema og toshov... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#447 Skrevet Juni 21, 2007 jeg tror jeg har noen klemmer liggendes. skal sjekke ut og gi tilbakemelding i dag eller i morgen, Høres bra ut Men ikke noe hast Magnus!! Får uansett ikke senkesettet før på mandag Vil heller låne enn å kjøpe meg noe som jeg kanskje kun får bruk for denne ene gang da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#448 Skrevet Juni 22, 2007 Hmm, noen som kommer mandag med vag-com?? Og eventuelt har mulighet til og kode noe lys for meg? =) Skulle gjerne kodet om auto funksjonen på lysene til og bruke grøftelys og parklys på dagen, og gå over til bare nærlys når det blir mørkt, vet det skal være mulig og få det til.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#449 Skrevet Juni 22, 2007 Høres bra ut Men ikke noe hast Magnus!! Får uansett ikke senkesettet før på mandag Vil heller låne enn å kjøpe meg noe som jeg kanskje kun får bruk for denne ene gang da Du senker bilen nå, men syns den fortsat er for høy.. kjøper nytt sett senere og den er super lav og fin.. vinteren kommer og den brått er for lav og du må ha på orginalfjærer igjen mye stress å drive å låne hele tiden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#450 Skrevet Juni 24, 2007 Høres bra ut Men ikke noe hast Magnus!! Får uansett ikke senkesettet før på mandag Vil heller låne enn å kjøpe meg noe som jeg kanskje kun får bruk for denne ene gang da da har jeg lett høyt og lavt, men har kun funnet en tom eske til fjærklemmene, lurer på hvor de er blitt av: klø : jeg kommer desverre ikke i morgen da de er blitt sykdom i familien, og jeg må prioritere min fritid litt mer fremover. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...