#476 Skrevet Juli 1, 2007 Off jeg får vel det vel. (nei da..... er så gla i dere så) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#477 Skrevet Juli 1, 2007 Kommer jeg også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#478 Skrevet Juli 1, 2007 I morgen er det dyreparken i Kr.sand som gjelder for meg (og familien), men gjør regne med å se flere av dere der også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#479 Skrevet Juli 1, 2007 Jeg kommer også i morra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#480 Skrevet Juli 1, 2007 Blir min siste mandag før jeg tar 2 uker ferie 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#481 Skrevet Juli 1, 2007 ARGH!!! Jeg må vel ta meg en tur jeg og da, for å vise min sympati med Knut-Erik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#482 Skrevet Juli 1, 2007 Jeg kommer, og tar med S3'n. Tar skruingen litt etter litt. Så Dennis Møller, da er det er bare og komme og ta en titt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#483 Skrevet Juli 2, 2007 Blir min siste mandag før jeg tar 2 uker ferie Såfremt ingenting havarerer mellom Fornebu og lørenskog kunne jeg trengt noen klistremerker av nye typen til 100'en også, var det du som fikk gleden av å ta med slike nå om dagen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#484 Skrevet Juli 2, 2007 Jeg kommer, og tar med S3'n. Tar skruingen litt etter litt. Så Dennis Møller, da er det er bare og komme og ta en titt. I'll be there 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#485 Skrevet Juli 2, 2007 Jeg får prøve å ta en tur jeg også, selv om jeg egentlig burde sovet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#486 Skrevet Juli 2, 2007 Jeg kommer, og tar med S3'n. Tar skruingen litt etter litt. Så Dennis Møller, da er det er bare og komme og ta en titt. Flott.. for jeg liker også å (snik)titte på din snertne S3.. Blir flott å se Møller-bilen også! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#487 Skrevet Juli 2, 2007 Jeg svinger sikkert en tur innom påvei tilbake fra Dekkskift. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#488 Skrevet Juli 2, 2007 Bestillte plugger fra KRB som han sender per post, får ikke tid til å kjøre ut å hente dem de nærmeste dagene fant jeg ut. Så da blir det litt putring, fusking og smelling fra sleden Ingen som tilfeldigvis skulle ha en turbotrykksmåler som viser mer enn 1.5bar til overs jeg kunne kjøpe? Litt upraktisk med en som stopper før turboen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#489 Skrevet Juli 2, 2007 jeg kommer ikke i kveld heller da jeg må jobbe. men neste mandag er jeg på plass igjen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#490 Skrevet Juli 2, 2007 Får ikke kommet i dag alikevel: bh : Må innom jobben, så da går nok kvelden. Men neste mandag er jeg nok på plass igjen;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#491 Skrevet Juli 2, 2007 Jeg tar turen bortom jeg... mulig og få merker og kjøpe skiltplate idag? Noen som har med vag-com som kan og kode lys på a3? =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#492 Skrevet Juli 2, 2007 Beklager at jeg ikke har fått svart dere som har spurt om skiltplater Webmaster har stengt for tilgang på forumet fra jobben, så jeg får ikke sjekket her på hverdager lenger Men Kristian dukket opp likevel og fikk kjøpt da Nå er jeg ikke på plass igjen før 23. juli for dere som skal ha skiltplater. Klistremerker er det flere enn meg som har, så de skal det nok gå an å få tak på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#493 Skrevet Juli 2, 2007 Får ikke kommet i dag alikevel: bh : Må innom jobben, så da går nok kvelden. Men neste mandag er jeg nok på plass igjen;) Det var synd,vi ses neste Mandag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#494 Skrevet Juli 2, 2007 Ah.. kom meg hjem uten noe mer politikrøll vertfall .. Politimannen ville jo bare sjekke at bilen ikke var stjålet, for så vidt en grei ting det i disse dager når biler forsvinner til høyre og venstre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#495 Skrevet Juli 2, 2007 veldig koselig å hilse på de folk som man ellers kun snakker med her på forummet!! Fin plass dere har og fine, FINE biler...synd med været da, men det blir nok ikke siste gangen jeg kommer på besøk hos Oslo gjengen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#496 Skrevet Juli 2, 2007 Og velkommen igjen skal du være;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#497 Skrevet Juli 2, 2007 veldig koselig å hilse på de folk som man ellers kun snakker med her på forummet!! Fin plass dere har og fine, FINE biler...synd med været da, men det blir nok ikke siste gangen jeg kommer på besøk hos Oslo gjengen Var hyggelig å treffe deg også Mr Møller! Flott bil har du også! Vi sees igjen ja, håper da det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#498 Skrevet Juli 3, 2007 Det var synd,vi ses neste Mandag Ja vi sees neste mandag;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#499 Skrevet Juli 3, 2007 Jeg tror jeg hadde min kjappeste tur innom hittil, rakk akkurat å kaste i meg en shake før jeg måtte avgårde igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#500 Skrevet Juli 3, 2007 Og velkommen igjen skal du være;) Tak tak...Vi/jeg kommer 100% sikkert igjen...kan forestille meg at det blir en tur inn til Oslo etter sommer ferien engang..forhåpentlig er værgudene med oss neste gang... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...