#276 Skrevet Mai 27, 2007 jeg tar meg ihvertfall en tur opp. så det er bare å møte opp alle mann. Ble forresten utrolig fint når du har fått senket bilen nå. Ble vel lav nok......hehe;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#277 Skrevet Mai 27, 2007 Ble forresten utrolig fint når du har fått senket bilen nå. Ble vel lav nok......hehe;) takk skal du ha dagfinn.. RS2en din var sykt pen den også. gleder meg til å gå den litt mere etter i sømmene i morgen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#278 Skrevet Mai 27, 2007 Jeg må vel komme og levere radioen til Roger og valseverktøye til Ørjan 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#279 Skrevet Mai 27, 2007 valsa sharken JAM? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#280 Skrevet Mai 27, 2007 Ja det subber jo så det griner. Sikkert mange som satt oppe på vollen rett ved depostrekka som kan skrive under på deg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#281 Skrevet Mai 28, 2007 Kommer som vanlig jeg: vinke : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#282 Skrevet Mai 28, 2007 Kommer nok en tur innom jeg også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#283 Skrevet Mai 28, 2007 jeg kommer også en tur innom som vanlig, selv om været ikke er helt bra i dag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#284 Skrevet Mai 28, 2007 Det er foppalkamp i dag, så jeg er nok ikke der oppe før v halv 9 tia.. Håper én av dere har en stor torx bit til centerskrua i rattet mitt å låne bort.. (beklager Rickard.. har ikke hatt tid til å komme oppom deg..) Er det også en eller annen som har peil på , og utstyr med til å "borre ut" rustne skruer i skiltet mitt? Er dette mulig uten å ødelegge mutteren, som vel er "sveiset" fast bak der? Jeg kan ta m drill og bor.. om dét hjelper.. men føler meg ikke kapabel til å borre ut, UTEN å ødelegge gjenger osv... Kjekt m folk m utstyr og peil ja ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#285 Skrevet Mai 28, 2007 Kommer ikke i dag. Fikk i meg noe mat nede i Østfold jeg ikke tålte(skielig matforgiftning) har bare sover i dag, og ingen mat. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#286 Skrevet Mai 28, 2007 God bedring P-I Du skulle blitt på Våler vettu Ses forhåpentlig neste mandag da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#287 Skrevet Mai 28, 2007 Det er foppalkamp i dag, så jeg er nok ikke der oppe før v halv 9 tia.. Håper én av dere har en stor torx bit til centerskrua i rattet mitt å låne bort.. (beklager Rickard.. har ikke hatt tid til å komme oppom deg..) Er det også en eller annen som har peil på , og utstyr med til å "borre ut" rustne skruer i skiltet mitt? Er dette mulig uten å ødelegge mutteren, som vel er "sveiset" fast bak der? Jeg kan ta m drill og bor.. om dét hjelper.. men føler meg ikke kapabel til å borre ut, UTEN å ødelegge gjenger osv... Kjekt m folk m utstyr og peil ja ! det er antageligvis "blindnagler" som skiltet sitter skrudd i, de ekspanderer seg akkurat som popnagler når de monteres. jeg kan skaffe deg slike blindnagler men jeg må da vite diameter på hullet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#288 Skrevet Mai 28, 2007 Kommer ikke i dag. Fikk i meg noe mat nede i Østfold jeg ikke tålte(skielig matforgiftning) har bare sover i dag, og ingen mat. god bedring ja så prates vi vel neste mandag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#289 Skrevet Mai 28, 2007 noen med vagcom her i dag da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#290 Skrevet Mai 28, 2007 Kommer ikke i dag. Fikk i meg noe mat nede i Østfold jeg ikke tålte(skielig matforgiftning) har bare sover i dag, og ingen mat. leit å høre. du får ha god bedring da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#291 Skrevet Mai 28, 2007 det er antageligvis "blindnagler" som skiltet sitter skrudd i, de ekspanderer seg akkurat som popnagler når de monteres. jeg kan skaffe deg slike blindnagler men jeg må da vite diameter på hullet. Flott Magnus. Det sitter en "stor" avlang mutter bak der.. Den er vel 1,5 til 2 cm lang og er en 10'er i bredde/str.. Ser ut som hetten på en BIC kulepenn.. Kan sikkert bare "ta den av", for Rikard har gitt meg masse skruer og muttere.. Er vel bare om å få den av da.. Riktig god bedring P.I !! Been there, done that! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#292 Skrevet Mai 28, 2007 God bedring P-I Du skulle blitt på Våler vettu Ses forhåpentlig neste mandag da Mange takk. Du har helt klart rett i det. Kommer neste mandag vet du. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#293 Skrevet Mai 28, 2007 Dere får ha mange takk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#294 Skrevet Mai 28, 2007 Kommer ikke i dag. Fikk i meg noe mat nede i Østfold jeg ikke tålte(skielig matforgiftning) har bare sover i dag, og ingen mat. Huff. Det var leit å høre. Du får ha god bedring P-I. Så ses vi vel neste mandag;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#295 Skrevet Mai 28, 2007 Jeg tar meg nok en tur jeg også, for å få igjen radioen min, og for å være lys for alle sammen når det begynner å bli mørkt, for jeg er jo fortsatt selvlysende. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#296 Skrevet Mai 28, 2007 Noen som har hørt om solkrem med høy faktor. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#297 Skrevet Mai 28, 2007 Noen som har hørt om solkrem med høy faktor. SOLKREM???? Er ikke det litt femi da? Neida, det er nok bare dårlig planlegging som ligger bak solbrentheten. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#298 Skrevet Mai 28, 2007 Var jo noen på McD i dag. Hyggelig. Var sikkert noen som hadde fått nok etter helgen.......eller var det regnet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#299 Skrevet Mai 28, 2007 Jeg fikk besøk så jeg fikk ikke kommet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#300 Skrevet Mai 28, 2007 Var der litt over ni jeg da for skrudde sammen bilen ettermiddag/kveld, men da var det jaggu tomt for alt av biler der.... Tok dere tidlig kvelden der i kveld?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...