Oslo: Mandagsmøtene på Mc Donald`s - Lørenskog 2007

Anbefalte innlegg

Jeg dro 20:40 og da sto det noen igjen. Men flesteparten dro rundt 20:30

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok. Ja da var jeg litt seint ute. Leit, men det blir jo flere mandager og neste mandag er jeg der fra kl 7 (om ikke før og utover) Ses da: vinke :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

lov og komme syklende på treffet også ell? bilen streika på tirsdag:( og får ikke deler før ut i neste uke.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hææ? Skjedd nå a? Hva streika? Kjører da sykkel jeg de gangene det er vær til det så dukk opp i svømmeføtter du:) Er like velkommen uansett hva folk kommer i: vinke :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

driv akselen røyk:P hehe så da må jeg trå til med tråsykkelen:P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

driv akselen røyk:P hehe så da må jeg trå til med tråsykkelen:P

Pass bare på at kjedet ikke hopper av sykkelen nå da! : eek :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

lov og komme syklende på treffet også ell? bilen streika på tirsdag:( og får ikke deler før ut i neste uke.

du kan sitte på med meg da. ikke noe stress det.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

takker ikke nei til å sitte på arve :D slipper jeg og sykle hvertfall:) hehe heva bilen noe mer eller er den like lav ennå??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

takker ikke nei til å sitte på arve :D slipper jeg og sykle hvertfall:) hehe heva bilen noe mer eller er den like lav ennå??

den er grei. ja, har hevet den litt igjen ja. og stivet den opp litt mere også. så nå er alt fint og flott..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen av dere turbo gale menneskene her som vet hvor stor sjans det er for att golfen ikke vil gå med en vanlig dumpventil?? har hørt det er så mange som sier att man MÅ bruke resirkuler.. men frister jo å prøve med vanlig dump da.. men hva kan skje i såfall?? er vel bare motor kutter?? eller er jeg heeelt på trynet nå?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen av dere turbo gale menneskene her som vet hvor stor sjans det er for att golfen ikke vil gå med en vanlig dumpventil?? har hørt det er så mange som sier att man MÅ bruke resirkuler.. men frister jo å prøve med vanlig dump da.. men hva kan skje i såfall?? er vel bare motor kutter?? eller er jeg heeelt på trynet nå?

det her har vi vært igjennom før rik. det går fint ann å bruke vanlig dump på vag. men motorene er ikke spessielt glad i det. og du halverer leve tiden på turboen din. bruk resirk du.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

i dag har alle å dukke opp syns jeg :D er jo knall vær: rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tar turen idag. Noen som tar med VAG-com? Skulle lest av en feilmelding og slettet denne.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer med nye sko! :klapp:

-

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

: vinke : Nesten frisk så jeg kommer jeg.: vinke :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så bra:) Kommer jeg også;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg dukker vel opp jeg også, med nye erfaringer fra Møller: bråk :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg kommer også med richardsom passasjer ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Godt å høre P-I : ja :

Får aldri blitt helt frisk jeg, men kommer likevel :nana:: haha :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vil gi meg et overslag på tiden det tar å skifte en bakfanger på en A3 fra 98 ? : klø :

Må bytte to stk føringsprofiler også..

Det burde jo være "rett frem" med å skru ut (og inn) ca 20 skruer..?

Har lyst til å prøvemontere S3 fangeren, men da rekker jeg kanskje ikke den sjuke gjengen der oppe på Mac'ern.. :rolleye:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tar turen idag. Noen som tar med VAG-com? Skulle lest av en feilmelding og slettet denne.

Kommer jeg : vinke : og tar med vag-com

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja får vel trille en tur bort jeg også i det fine været.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nok et fint lokallagstreff, men ikke veldig hyggelig tur hjem.

Først så klarte jeg å droppe avkjøringa så jeg kommer rett på R156(og siden jeg var veeeeldig do-trengt var ikke dette så veldig moro).

Når jeg endelig kom på veien var det jo bare å gi gass da, og det fortsatte jeg jo med helt til jeg ble blinka på av en uniformert politisykkel(av alle ting...) rett før bomringen.

Mtp. at jeg faktisk lå i litt høyere hastigheter enn det tillatte gikk det jo noen tanker i hodet mitt da

"Tok han meg når jeg lå i 1xx eller var det når jeg faktisk lå i 9x - eller bare blinka han for å vise at jeg må roe ned". Det var det første...

Når jeg endelig får svingt inn på bensinstasjonen var det bare å finne fram sertifikat og vognkort, noe som forsåvidt gikk greit. Problemet var jo bare at magen ikke hadde gitt seg selv om farta hadde det.

Det endte jo med at jeg bare spurte om jeg kunne fly inn og gjøre mitt.

Når jeg kom ut stod det en politibil der også og dro noen fine vitser som "Ja du har 3 pedaler ja! - den midterste ser jo ikke så slitt ut da" og "*stirrer fælt på felgene og sier* Ja der er gummien!".

Enden av visa var at jeg ble tatt i 115 i 80 sona(gjennomsnitt) og siden man mister lappen på 116 er man jo lykkelig, men også utrolig lei seg fordi 7800,- NOK blir borte i veldig nær fremtid.

Ikke moro for en som fortsatt går på videregående skole.

Dette er hvertfall det dyreste treffet jeg noen gang har vært med på.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Uflaks sa Suverin Suveren. Er så vanvittig kjipt når sånt skjer. Men trøst deg med avbetaling. Har ikke gjort det selv jeg men mener det er 200 kr i måneden. Da blir det ikke FULT så ille.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er det sureste, hvis de sto og kødda i tillegg. Burde jo fått litt avslag da

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.