Oslo: Mandagsmøtene på Mc Donald`s - Lørenskog 2007

Anbefalte innlegg

Den er lei.. Men var den uniformert og du så den ikke før det var for seint?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du skulle spurt politiet om hva de hadde gjort. Valget mellom å kjøre litt for fort får å rekke dassen eller drite på seg.... :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er det sureste, hvis de sto og kødda i tillegg. Burde jo fått litt avslag da

Når jeg spurte om hvor mye jeg ble tatt i sa han at han ikke ville si det, men når jeg så på forelegget stod det jo 115. Noe som sier meg at det var litt høyere EGENTLIG, men jeg var jo bare hyggelig mot han og han var vel i ett bra humør.

Ikke vits i å begynne å krangle på sånt tror jeg. Det kan fort gå andre veien.

Og det med at du kan få det ned til 200,- i mnd er jo søren ikke dårlig. Bortsett fra at jeg må betale på det i noen år så er det jo greit, hehe.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den er lei.. Men var den uniformert og du så den ikke før det var for seint?

Riktig. Høres jo helt teit ut og ikke kunne se en diger BMW motorsykkel med politi skrevet på hele sida, men jeg så faktisk i speila ikke veldig mye før så han har vel ikke ligget rett bak meg eller så langt unna at jeg ikke så han.

Når han endelig kom opp så nærme at jeg så at det var en hvit BMW motorsykkel kasta jeg meg i høyrefeltet og bremsa ned, men det var for sent og han blinka på meg kanskje 2 sekunder etter det :P.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skikkelig sure greier!!

Liker ikke at disse KU-gutta (cowboyer) driver og flærer slik om "fangsten de har tatt.. : bråk :

Jeg ble tatt i 123 km/t i 80 sonen.. laser..

Jada.. ikke bra.. : rolleyes

Mitt forsvar er at jeg ble tatt i det jeg foretok forbikjøring.. i nedoverbakke..

Jeg forsøkte også å være høffelig og "kammerat".. men dét hjalp IKKE m den karen..

Han forværret faktisk situasjonen i rapporten før han sendte den inn.. :fy:

Politimannen var en opp-pumpa guttunge som bl.a uttalte at..

"Jeg kastet meg i stolen når jeg så deg... og fikk skutt deg der du kom"..

Jeg kjørte en fullastet og litt sliten BMW 520 Touring (den minste 5'er motoren..)..

Det han sa var at:

"Sånne BMW råskinn som deg har jeg fått tatt mange av i sommer.." :fy:

PS! Dama's BMW !!

Disse tingene + et par tre andre uttalelser (som han selvsagt utelot i rapporten) førte til at dommeren ga meg lappen tilbake på dagen. :klapp:

Boten på 9000,- godttok jeg..

Jeg kjørte jo for fort.. :o

Mindre penger på ferien, men jeg kunne kjøre på fjellet selv i det minste.. :)

Det var min første bot siden 1984.. så råskinn er jeg jo ikke... : rolleyes

Forsøk å snakke m politiadvokaten som har saken..

Send inn et brev, der du forsøker å nedtone situasjonen, hastigheten og påpek "tørre, fine veier - lite trafikk - tissatrengt - osv.."

Pluss selvsagt at du er en fattig student ! :rolleye:

Det KAN senke straffen/boten.. dyrere blir det i hvertfall ikke..

Politimannen kan IKKE endre hastigheten etterpå.. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Av og til er ikke de BMW motorsykkelen svart og sølv! Det er dyrt å race disse!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

du får den ikke ned i 200 men det minste du kan betale i mnd er 500 kroner. da har du ca 16 mnd på å betale ned til staten.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nok et fint lokallagstreff, men ikke veldig hyggelig tur hjem.

Først så klarte jeg å droppe avkjøringa så jeg kommer rett på R156(og siden jeg var veeeeldig do-trengt var ikke dette så veldig moro).

Når jeg endelig kom på veien var det jo bare å gi gass da, og det fortsatte jeg jo med helt til jeg ble blinka på av en uniformert politisykkel(av alle ting...) rett før bomringen.

Mtp. at jeg faktisk lå i litt høyere hastigheter enn det tillatte gikk det jo noen tanker i hodet mitt da

"Tok han meg når jeg lå i 1xx eller var det når jeg faktisk lå i 9x - eller bare blinka han for å vise at jeg må roe ned". Det var det første...

Når jeg endelig får svingt inn på bensinstasjonen var det bare å finne fram sertifikat og vognkort, noe som forsåvidt gikk greit. Problemet var jo bare at magen ikke hadde gitt seg selv om farta hadde det.

Det endte jo med at jeg bare spurte om jeg kunne fly inn og gjøre mitt.

Når jeg kom ut stod det en politibil der også og dro noen fine vitser som "Ja du har 3 pedaler ja! - den midterste ser jo ikke så slitt ut da" og "*stirrer fælt på felgene og sier* Ja der er gummien!".

Enden av visa var at jeg ble tatt i 115 i 80 sona(gjennomsnitt) og siden man mister lappen på 116 er man jo lykkelig, men også utrolig lei seg fordi 7800,- NOK blir borte i veldig nær fremtid.

Ikke moro for en som fortsatt går på videregående skole.

Dette er hvertfall det dyreste treffet jeg noen gang har vært med på.

Surt ja men jeg trodde det var omtrent "barnelærdom" at skinnhomsene foretrekker påkjøringsrampen fra furuset/lindeberg og nedover til bomringen.E6 mellom oslo og gardermoen kryr jo av politi i sommerhalvåret

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjørte den strekningen selv daglig før når jeg bodde i lørenskog og har aldri før, eller siden, sett så mange folk tatt av politi på samme sted. Om igjen og om igjen :P.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Utrolig kjipt å høre Martin. Er i alle fall bra du ikke mistet lappen. Er vel 2 personen som får fartsbot etter mandags møte dette året?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hyggelig at dere forteller meg om at den strekka der er politi-favoritt nå...

Neida, men burde vel skjønt det selv(har forresten aldri sett politi der før - må ha vært heldig jeg da?)

Og jeg kjører der daglig selv - har gjort det i to år nå, men veldig sjeldent klokka 2200 om kvelden da jeg bare går på skole i Lillestrøm.

Og det er jo fint at man kan få den ned i 500,- i mnd da. Det går jo ann å leve med.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har kjørt den strekningen i 10 år nå og det er sjeldent politiet står der. Men der det IKKE er sjeldent de står er på brua etter bom ringen på ulven. Har sett de der utallige ganger og de skyter deg hvis du ikke bremser ned til 60 gjennom bommen. Har til og med gått ut i avisene og sakt at de skal ha hyppige kontroller i år også. Har ikke tall på hvor mange de har stoppet gjennom bommen der.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som skal på treffet på Flisa til lørdag? Kan jo kjøre kolonne isåfall. Tenkte meg en tur hvis noen andre skal.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg og Andreas Skal oppover med klubbvogna. Jeg regner med vi drar fra Stabekk rundt 07.30. Det er bare hyggelig om vi blir flere. Vi kan jo møtes på Shell på Skedsmokorset?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg og Andreas Skal oppover med klubbvogna. Jeg regner med vi drar fra Stabekk rundt 07.30. Det er bare hyggelig om vi blir flere. Vi kan jo møtes på Shell på Skedsmokorset?

Er greit det ikke går så fort med vogn bak bilen men nesten 12 timer da mann : bråk :: dum :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er greit det ikke går så fort med vogn bak bilen men nesten 12 timer da mann : bråk :: dum :

12 timer? Nå skjønner jeg veldig lite. Hvis vi drar 07.30 så har vi jo to og en halv time til treffet begynner? Det er ikke ille det? ;)

Kommer du på besøk på fredag eller?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mitt bad. Du svarte på Flisa treffet du og ikke mandagstreffene.

Tja hvorfor ikke

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mitt bad. Du svarte på Flisa treffet du og ikke mandagstreffene.

Tja hvorfor ikke

Andreas også kommer til meg, så det blir litt Forza i løpet av kvelden. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kult om det blir fler. Da kan jo de som bor oslo øst møte på Shell skedsmokorset kl 0800. Blir vel sånn ca passe det Roger?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Andreas også kommer til meg, så det blir litt Forza i løpet av kvelden. ;)

Jeg MÅ få noen flere seiere over skoTner så jeg kommer nok

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen som har vag-com som skal på møte i dag?

Trenger litt hjelp med å finne ut av hva som er galt med klima annlegget , blinklysa og vindusviskera.

Det sluttet plutselig å virke før helja..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer.. men VAG-COM har dessverre ikke..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.