Oslo: Mandagsmøtene på Mc Donald`s - Lørenskog 2007

Anbefalte innlegg

jeg kommer en tur, men har ikke vag.com. ellers skulle jeg ha hjulpet deg (trenger ikke hidden til bilen min : rolleyes )

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg får ikke kommet i dag. Hadde et litt mye nærkontakt med et rådyr natt til lørdag: bh : så jeg må skru sammen bil. Bestilt ny fanger, grill, hovedlampe og blinklyslampe i dag, så får delene i morra.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det var synd, men det er ett treff neste mandag også.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja da. Er jo det, så regner med at vi treffes igjen da. Kos dere i kveld;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dukker nok opp jeg også bare litt senere. Gravern må bli ferdig først. Så kommer en eller annen gang iløpet av kvelden

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer, må bare innom Strømmen og handle kebab : flau : (litt mere mat for pengene enn Mc Donalds)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg får ikke kommet i dag. Hadde et litt mye nærkontakt med et rådyr natt til lørdag: bh : så jeg må skru sammen bil. Bestilt ny fanger, grill, hovedlampe og blinklyslampe i dag, så får delene i morra.

 

Utrolig kjipt, men slapp du bulker i panser? Er jo ganske heldig det da, når først ulykken er ute : rolleyes Og med ny grill og fanger kan du jo lakkere som vi har pratet litt om ;)

 

Sees på mandag : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Utrolig kjipt, men slapp du bulker i panser? Er jo ganske heldig det da, når først ulykken er ute : rolleyes Og med ny grill og fanger kan du jo lakkere som vi har pratet litt om ;)

 

Sees på mandag : ja :

 

Ja da. Ser ut til at det har gått greit med panser, men var litt oppretting får å få det til å gå i lås. Fanger osv fikk seg en liten forsyvning i diverse vinkler men ikke noe dramtaisk så nå fungerer det som det skal:) Ja grillen blir nok lakkert slik vi har pratet om nå Mikael. Er enig med deg at det kan bli penere. For som du sier så vil man få frem den nye single-frame fronten bedre. Ja vi sees nok på mandag hvis alt er som det skal;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det ble en kort visitt på meg da, men jeg måtte kjøre brodern tilbake til Ahus, ettersom han akkurat har blitt pappa igjen til to små nøster som ble født 10 uker for tidlig. Så ja, jeg har blitt onkel IGJEN.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Store gratulasjoner.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det ble en kort visitt på meg da, men jeg måtte kjøre brodern tilbake til Ahus, ettersom han akkurat har blitt pappa igjen til to små nøster som ble født 10 uker for tidlig. Så ja, jeg har blitt onkel IGJEN.

 

Gratulerer til deg, brodern og mamma'en! : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker så mye.

Den minste var 1.1kg og den største var 2,1kg, så de var ikke store akkurat.

De er nå flyttet til Rikshospitalet, for den minste trenger en operasjon, så da er det DIN jobb å passe på dem Mikael?;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker så mye.

Den minste var 1.1kg og den største var 2,1kg, så de var ikke store akkurat.

De er nå flyttet til Rikshospitalet, for den minste trenger en operasjon, så da er det DIN jobb å passe på dem Mikael?;)

 

Gratulere, hils folket:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker så mye.

Den minste var 1.1kg og den største var 2,1kg, så de var ikke store akkurat.

De er nå flyttet til Rikshospitalet, for den minste trenger en operasjon, så da er det DIN jobb å passe på dem Mikael?;)

 

Gratulerer så masse!

Da fikk Totto rett i at dem kom til å komme for tidlig..hehe;)

 

Må hilse da!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker så mye.

Den minste var 1.1kg og den største var 2,1kg, så de var ikke store akkurat.

De er nå flyttet til Rikshospitalet, for den minste trenger en operasjon, så da er det DIN jobb å passe på dem Mikael?;)

 

 

 

Gratulerer :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg får ikke kommet i dag. Hadde et litt mye nærkontakt med et rådyr natt til lørdag: bh : så jeg må skru sammen bil. Bestilt ny fanger, grill, hovedlampe og blinklyslampe i dag, så får delene i morra.

 

 

Utrolig kjipt,det som skjedde med bilen. : faint :

Jeg var ikke på møte i går jeg heller,det var mye å gjøre på jobben. : pisk :,så jeg rakk det ikke.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Utrolig kjipt,det som skjedde med bilen. : faint :

Jeg var ikke på møte i går jeg heller,det var mye å gjøre på jobben. : pisk :,så jeg rakk det ikke.

 

Ja det var litt kjipt at både frontfanger, lykt, blinklys, grill og radiatorfester måtte byttes men har fått delene nå så da blir det nok bra igjen. Men ikke veldig gøy når det skjer. Men vi sees nok neste mandag: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker så mye.

Den minste var 1.1kg og den største var 2,1kg, så de var ikke store akkurat.

De er nå flyttet til Rikshospitalet, for den minste trenger en operasjon, så da er det DIN jobb å passe på dem Mikael?;)

 

Gratulerer så mye med at du har blitt onkel igjen : ja : Skal på jobb på søndag fra 8-20 og da lover jeg å passe på alt jeg kan!! Og stikker du innom er det lov å si hei ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vil bare si: savner dere folkens...heheh...kjipt å ikke ha lappen....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sikkert noen du kan sitte på med bort vøt. Så er ingen unnskyldning for ikke å se "familien" din:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

heh.. vel.. mulighetene er der..eller ta buss.. hahahaha!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vil bare si: savner dere folkens...heheh...kjipt å ikke ha lappen....

Kjipt å høre at du har mistet lappen. Hva har skjedd, og for hvor lenge har du mistet den? Ja kan jo ta buss. Er jo like velkommen enten du kommer med eller uten bil:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har ikke hatt bil de to siste mandagene.. ingen hindring;) og tror vel nesten man kan si jeg er en av de som reiser lengst til treffet.. så er ingen unskyldning gutta å ikke komme;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvertfall den som reiser lengst for å være der i 15 min for så og dra igjen;)

Igjen hjertelig takk:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.