#551 Skrevet Juli 16, 2007 kan forresten sjekke med vagcom på gamle vag også.. de med 2x2pin 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#552 Skrevet Juli 16, 2007 Tok et par bilder jeg kan slenge ut.. Bildene er foresten tatt med et kamera som har tatt en svømmetur for mye i et boblebad, meeeeeen det funker:rolleye: Si i fra hvis jeg skal fjerne noen bilder. Bare måtte:p Sees kanskje neste mandag: vinke : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#553 Skrevet Juli 16, 2007 der er bildene du tok, så du fløy rundt og knipset bilder! takk for praten forresten. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#554 Skrevet Juli 16, 2007 hehey så litt av bilen min og;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#555 Skrevet Juli 16, 2007 der er bildene du tok, så du fløy rundt og knipset bilder! takk for praten forresten. I lige måde! Vi med store høl i øra må holde sammen vettu:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#556 Skrevet Juli 16, 2007 var det firhjuling som var nye leketøyet til roger eller????? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#557 Skrevet Juli 16, 2007 I lige måde! Vi med store høl i øra må holde sammen vettu:p ja det er ikke mange av oss! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#558 Skrevet Juli 16, 2007 ja det er ikke mange av oss! Og takk gud for det:p Men, det hadde ikke vært tøft å ha lakka buret ditt i samma farge som bilen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#559 Skrevet Juli 16, 2007 Og takk gud for det:p Men, det hadde ikke vært tøft å ha lakka buret ditt i samma farge som bilen? vi tar den diskusjonen i prosjekttråden min. så vi slipåper å ødelegge lokalagstråden! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#560 Skrevet Juli 16, 2007 nå har jeg motat pm fra han som skal chippe biler neste uke. han har satt ned prisen sin atter en gang. så nå er prisen på 1999kr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#561 Skrevet Juli 16, 2007 Lenge siden sist, godt å ha vært tilbake en tur! Vært mang en artig prat & diskusjon i dag! Ble "som vanlig" noen som ble stående igjen og ta flagget, men selv var andre nødt til å dra et par minutter før grunnet lovpålagt kjøretid med prøveskilt Men, når det lakket mot kveld og alle andre var dratt ble det å flytte litt biler og knipse et par bilder av urquattro. Her er de jeg ble mest fornøyd med; "Introduksjonsbilde". Ble veldig fornøyd med proposjonene og ryddigheten på bildet, og spesielt vinklingen av den sorte urqen. Ikke noe spesielt å tilføye igrunn... Vel, noen fikk vist frem rasinghjula sine Ô_o Ass-shot! Begynner å bli veldig kveld, men litt tøff vinkling i skumringen med mye refleksjoner. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#562 Skrevet Juli 17, 2007 var det firhjuling som var nye leketøyet til roger eller????? Javisst. Må jo ha noe å ligge sidelengs i rundkjøringene med uten at det blir altfor mye bråk? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#563 Skrevet Juli 17, 2007 hyggelig å hilse på dere, måtte desverre stikke avgårde raskt, men får ta en matbit med dere neste mandag... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#564 Skrevet Juli 19, 2007 Dette er ikke en salgs/tilbudstråd. Vennligst hold dere til topic 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#565 Skrevet Juli 22, 2007 Mange som er bortreist nå eller er det noen som har tenkt å ta seg turen i morgen? Er ikke meldt det beste været, men jeg tar nå med meg paraplyen for sikkerhetskyld;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#566 Skrevet Juli 22, 2007 Jeg tenkte å kanskje ta meg en liten tur. har jo hørt så mye bra om disse møtene så må vell ta meg en tur bortover hvis jeg tørr:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#567 Skrevet Juli 22, 2007 Jeg tenkte å kanskje ta meg en liten tur. har jo hørt så mye bra om disse møtene så må vell ta meg en tur bortover hvis jeg tørr:p Bare å ta turen det. Ingen av oss biter;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#568 Skrevet Juli 22, 2007 Bare å ta turen det. Ingen av oss biter;) Gjør jeg vel:evil: Dukker vel opp jeg også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#569 Skrevet Juli 22, 2007 Jeg kommer. ingen tvil om det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#570 Skrevet Juli 22, 2007 kommer jeg å 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#571 Skrevet Juli 22, 2007 Hjemvendt fra 14 dager ferie med en 5 ukers sykemelding i bagasjen, så jeg har ikke noe bedre å foreta meg enn å fylle bilen med skiltplater og klistremerker og ta turen jeg også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#572 Skrevet Juli 22, 2007 Ja. store planer om å ta turen i morra:) Er hjemme et par dager nå før det blir 2 uker til med ferie så tar nok turen bort i morra når jeg først er hjemme. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#573 Skrevet Juli 22, 2007 jeg tar nok turen. Må fikse noen ting på bilen. Men det går:tilber: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#574 Skrevet Juli 22, 2007 Hmm, kanskje jeg tar en tur også.. Har sykemelding selv, dama er i syden og alene hjemme:p Så har ikke noe annet å gjøre:) Men hvor og når? Er ikke så kjent på lørenskog.. Trenger klistremerker også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#575 Skrevet Juli 22, 2007 Hmm, kanskje jeg tar en tur også.. Har sykemelding selv, dama er i syden og alene hjemme:p Så har ikke noe annet å gjøre:) Men hvor og når? Er ikke så kjent på lørenskog.. Trenger klistremerker også MC donalds på Lørenskog. Kjør motorveien mot Lillestrøm. Du ser meg i morgen. er som regel ved bilen eller en Mørk jetta i matt farge. Er Mikael som har klistre merker. Fikser detta Bjørnar: vinke : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...