Den store S6 sedan (C4) bildetråden !

Anbefalte innlegg

Da var det på tide å skape denne tråden også, ettersom Typ85,S2 osv. har sin...

 

Og ettersom jeg ikke helt greier å bestemme meg for neste bil, trenger jeg litt input på dette omerådet...

 

Legg ut de beste bildene deres !: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sorry for off topic men siden det finnes utrolig få S6 sedaner så tror jeg ikke dette blir DEN STORE BILDETRÅDEN.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Legger noen bilder av min hvertfall.....

VW AUDI Treff HGSD 2005 021 (Medium).jpg

Nypolert Audi S6 007 (Medium).jpg

Nypolert Audi S6 001 (Medium).jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så det er derfor du ikke har komt deg på lokallagsmøte i det siste ALf Inge... fortsatt redd for at jeg skal gjør alvor av å rive av vingene dine :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

her er min gamle...

7_20_2006 6_30 PM_0001.jpg

IMG_1158.jpg

IMG_1230.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så det er derfor du ikke har komt deg på lokallagsmøte i det siste ALf Inge... fortsatt redd for at jeg skal gjør alvor av å rive av vingene dine

He He ja er derfor eg ikke har turd å komme i det siste kommer på neste men Tror eg skal kjøre leiebil hvis du har onde tanker... He He :P Nei er vel ikke akkurat redde for disse....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

her er min gamle...

 

fy faen de bilene der er så skam fine :tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

rekne ikkje med eg får poste bilder av min då siden den bare er en bastard :P s6 fangere o speil...men fine biler jah

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

for guds skyld, post bilder!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

for guds skyld, post bilder!!!

 

:evil:

 

har desverre bare noen gamle bilder..

 

1b67bca066e52083a07038e7d380baf30_l.jpg

 

x1pqP5noGPWAA72E3Q3ZyjkslEdcEaPD-2.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flotte biler dette, men de kler ikke styling. Alle linjene blir ødelagt med en gang... :(

 

 

eg er heilt enig..men kanalane på c4 er utroli stygge derfor har eg satt på et side sjørt som eg syns passe til linjene på resten av bilen :) men smaken er heldigvis som baken...er noen som liker rs fangerene og...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal du ha dette som "C4 sedan" eller generelt typ 4A (som det EGENTLIG heter) sedan/evt kun 4A som tråd?

 

Her er uansett 100en jeg kjørte tidligere, ingen plast eller andre rare detaljer, kun senk (som burde vært litt

mer) og hjul i original dimensjon.

 

WAUZZZ4Asm.jpg

 

Så hvis det er helt galt ift hva tråden skal være om får en moderator fjerne den.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var ment som en clan S6 sedan tråd ja, absolutt klar over at dette ikke er noe hverdagskost.. men moro å samle alt på en plass, dukka opp mange her i fra klubben som værtfall ikke jeg har sett enda..

 

Her er min absolutte favoritt :

S6.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var ment som en clan S6 sedan tråd ja, absolutt klar over at dette ikke er noe hverdagskost.. men moro å samle alt på en plass, dukka opp mange her i fra klubben som værtfall ikke jeg har sett enda..

 

Her er min absolutte favoritt :

 

ah...dn va knall fin...eg MÅ ha mg kant felger og eg MÅ senka mer...blir ikkje fornøyd før d er gjort...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var ment som en clan S6 sedan tråd ja, absolutt klar over at dette ikke er noe hverdagskost.. men moro å samle alt på en plass, dukka opp mange her i fra klubben som værtfall ikke jeg har sett enda..

 

Her er min absolutte favoritt :

Se der ja.........."perfekt" S6 sedan det der!! Helge Vadseth sin gamlebil (S6 SMS Revo-S) burde jo lagt i denne tråden her. Den er jo litt får i ulveklær,ser helt standard ut bortsett ifra senk,grov eksos og BBS felger. Den er superstrøken,iallfall når Helge eide den. Rune Stabursvik fra Molde eier den nå. Har desverre ingen bilder av den bilen å legge ut

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min gamle, solgte den til Molde i september og aldri hørt noe mer... noen som har sett?

7.jpg

77.jpg

9.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du flere bilder av den Anders? Fete skjermer bak, det ble jeg sjesken på så jeg :D Bare valsing eller bygget ut tro? : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du flere bilder av den Anders? Fete skjermer bak, det ble jeg sjesken på så jeg :D Bare valsing eller bygget ut tro? : klø :

 

Desverre : dum :

 

Synes den illustrerer hvordan en S6 sedan burde moddes ! : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som har bilder av den sorte (med digre ekstraintstrument) som sto til salgs på Jessheim ei stund? Senere observert i Trondheim, for så å forsvinne helt :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min gamle, solgte den til Molde i september og aldri hørt noe mer... noen som har sett?

 

Ser denne ganske ofte i byen. Meeget pen bil som det virker som blir tatt godt hånd om. Er iallfall som oftest ren og blank, og aldri sett den grisekjøre.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.