#26 Skrevet Oktober 26, 2007 Var ment som en clan S6 sedan tråd ja, absolutt klar over at dette ikke er noe hverdagskost.. men moro å samle alt på en plass, dukka opp mange her i fra klubben som værtfall ikke jeg har sett enda.. Her er min absolutte favoritt : Den var veldig veldig pen.! men det er ikke en S6! noen som er enige? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Oktober 26, 2007 Den var veldig veldig pen.! men det er ikke en S6! noen som er enige? Har sikkert bytta speila 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Oktober 26, 2007 tenkte på nakkestøttene med mindre de første S6-ene hadde samme nakkestøtter som S4 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Oktober 26, 2007 Det er desverre bare en S4, men en C4 S er det nå iallefall da Gamlebilen min ( som jeg ikke har bilder av fronten på lenger.... ) Solgt til Alexander Holden som ble medlem like etterpå, og som tar godt vare på gullet mitt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Januar 7, 2009 kan jo komma med noen "nye" bilder av min... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Januar 7, 2009 Min URS6 ... Dårlig fra mobil men ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Januar 8, 2009 Offtopic men hvor ble det av "helt riktig s2" tråden eller hva den nå het? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Mars 22, 2009 Finnes det ikke flere der ute eller ??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Mars 22, 2009 har vert å tatt ein del bilder i dag... så kommer om noen dager 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Mars 22, 2009 USB er da ikke sååå tregt ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Mars 22, 2009 hehe.. ikkje eg som var fotografen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Mars 30, 2009 (endret) Venter på bilder her.. Et kjipt bilde av min skittne inntil videre ! Ja du også BÅRD EVEN !!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet Mars 31, 2009 då kommer det et par fra meg og... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet April 2, 2009 (endret) Venter på bilder her.. Et kjipt bilde av min skittne inntil videre ! Ja du også BÅRD EVEN !!!! Har ikke noen bilder enda jeg Tormod , får fikse noen i påska hvis vi kommer oss hjem i helga Hiv på med bilder folkens (hvis det finnes flere da ) , C4 sedan er jo deilig :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet April 4, 2009 Begynner å bli noen her nå... Dagens skittne bidrag: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet April 5, 2009 då kommer det et par fra meg og... Pen bil Vet du hvor man kan skaffe komplette speilhus i chrome til symetriske speil? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet Juli 27, 2009 Samme bilen, ny eier og nye felger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet Oktober 13, 2009 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet Januar 9, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet Januar 9, 2010 Riktignok en S4, med add-on fanger (*puke*) og oransje blinklys til og med :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#46 Skrevet Januar 20, 2012 Bumper denne jeg Trenger flere bilder av disse bilene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...