#1 Skrevet Mars 16, 2007 Hvor er det olje trykk giveren på en APU `99 passat 1,8t sitter? Høyre eller Venstre side/langt oppe eller nede? Har en plan om å montere olje trykk måler, er det flere plasser jeg ev kan montere giveren til måleren? Har problemer med ute temperatur måleren, I dag så måler den -31 grader og det er +5! Hvor stor motstand skal det være i føleren ved f.eks +5/10/15 grader. Det ble heller ingen forskjell om jeg koblet vekk føleren, det var fortsatt - 31 grader, er den noen naturlig forklaring på det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 16, 2007 Hvor er det olje trykk giveren på en APU `99 passat 1,8t sitter? Høyre eller Venstre side/langt oppe eller nede? Har en plan om å montere olje trykk måler, er det flere plasser jeg ev kan montere giveren til måleren? Har problemer med ute temperatur måleren, I dag så måler den -31 grader og det er +5! Hvor stor motstand skal det være i føleren ved f.eks +5/10/15 grader. Det ble heller ingen forskjell om jeg koblet vekk føleren, det var fortsatt - 31 grader, er den noen naturlig forklaring på det? Oljetrykksgiveren sitter på høyre side av motoren.. Ser den hvis du titter ned bak innsuget mot torpedoveggen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 16, 2007 Oljetrykksgiveren sitter på høyre side av motoren.. Ser den hvis du titter ned bak innsuget mot torpedoveggen... Takker:) Er det den som sitter ved Olje filtret? Kan jeg koble meg på den originale ledningen på føleren eller bør jeg bruke en T? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 16, 2007 Takker:) Er det den som sitter ved Olje filtret? Kan jeg koble meg på den originale ledningen på føleren eller bør jeg bruke en T? Jepp det er det... Du må montere et T stykke der og montere en trykkføler som er beregnet på den måleren du setter inn.. Pleier å følge med.. Den som sitter der nå er enten på eller av, og vil gi fullt utslag på måleren din om du kobler deg inn på den... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 16, 2007 Flottings Det var med egen føler. Er det noen som vet noe om denne ute temperatur føleren? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...