Troms: Trenger litt hjelp av medlemmer i Tromsø

Anbefalte innlegg

Hallo.

Jeg har sett på denne bilen og vurderer sterkt å kjøpe den:http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=9600741

Er det noen av Dere i Tromsø som vet noe om denne bilen?

Siden jeg bor i Kirkenes,er det vel langt å ta seg en "titte"tur på bilen.

Håper at noen av Dere har sett denne bilen i ordentlig tilstand og ikke bare på bilde.

Bilen står på biltrend i Tromsø.

Takker på forhånd for hjelpen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

bilen bør vel i realiteten være et ok kjøp, siden det er forhandler som selger ! da har du vel garantier i alle varianter ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

bilen bør vel i realiteten være et ok kjøp, siden det er forhandler som selger ! da har du vel garantier i alle varianter ?

Det er 3 år (hvis bilen er norsk da) nybilgaranti, så det er egentlig ett fett om det er f.handler eller privat.

Ser bra ut denne...:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg stikker innom der en tur i morgen!

Har fri uansett :)

Noe spesielt som bør sjekkes?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

En kompis av mæ jobb dær, æ ringe han i mårra...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har vært å prøvekjørt bilen for Ove.. Kanonfin bil. Som ny!

Gi oss beskjed om det blir bilkjøp i morgen!! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jo slik det ser ut nå så blir det nok denne bilen på meg.

Snakket med selger og de skulle fikse de ripene som var på panser,slik at jeg slipper å irritere livet av meg selv hver gang jeg ser dem:)

Men de skal få vaske og polere den opp før jeg henter den,Roar sa den så ut som om den hadde vært med på gjørmerally:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Innvendig også : rolleyes

Litt kaffeflekker og mye rart i baksetet.. Men ingen ting som ikke kan vaskes vekk.

Veldig behagelig å kjøre med det sportsunderstellet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi er kjempe-plaget med våres passat 2.0TDi, som taxi jaffal. Liker ikke våt værtype, da særlig våt.

Bytta 2-3 turboer, opptil 1liter ojle i uka, en del kjølevæske... resulterte i motorbytte på 128k km.

No e ny motor gått 7k km og nå er været særdeles våt (sørpe, store vannpytter, etc) - bilen stoppa på tur opp en lang bakke.

Måtte file i nesten 2min før den starta igjen. Mye fjusking etter hendelsen og fjuska litt hele dagen.

IKKE dermed sagt alle passat 2.0TDi er slik, men måtte bare ut med det ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

No e ny motor gått 7k km og nå er været særdeles våt (sørpe, store vannpytter, etc) - bilen stoppa på tur opp en lang bakke.

Måtte file i nesten 2min før den starta igjen. Mye fjusking etter hendelsen og fjuska litt hele dagen.

Viste seg å være en defekt dieselpumpe... :o

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da var bilen hentet og er blitt kjørt ca 1100 km,alt fungerte bra.Forbruk på 0.59 ved litt normal kjøring,ellers 0.67 ved litt mere unormal kjøring:o

Sender en takk til Roar Ø som var å så på bilen for meg,fikk lakket de ripene som du så da du testet bilen.

Takk igjen:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.