#1 Skrevet Mars 16, 2007 Spotta i dag en urquattro 20v i Skien, Noen vet hvem som har handla? Klubb medlem? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 17, 2007 Denne ble spottet ved Skien Aktie mølle idag ved 14-30 tiden. Paserte med en ubeskrivelig deilig lyd av 5 sylindre. Om medlem, ukjent. Men får vell få stoppa han en dag og få skikk på han.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 17, 2007 Ikkje eg som har handla i allefall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 19, 2007 se der ja! var bra noen tok til vett å kjøpte denne tilslutt;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 19, 2007 Jeg var i Skien i helga men hverken så eller hørte herligheten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 24, 2007 jeg hørte rykter om den... Skal finne ut hvem som kjørte den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 30, 2007 Ja, se der gitt! Nok en 20v på norske veier. Gratulerer til en heldig eier ;-D mvh original 20v eier 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 8, 2013 Fant dere ut hvem som handla denne eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 8, 2013 Står registert på Monica Jeanette Hansen fra Askim ifølge skilt nummeret. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 8, 2013 Ja Monica har nok kjørt en del med denne bilen og koset seg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...