#1 Skrevet Mars 16, 2007 Har letet meg grønn etter rs4 felger til min bil, mulig jeg er elendig på leitingen, noen som kan hjelpe meg ? 5x130 og innpress på 52 tror jeg.. Kom gjerne med bilder om det er noen som har det også.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 16, 2007 Dette er vell ikke og få tak i 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 16, 2007 Meg bekjent så får du ikke RS4 felger i 5x130 dim. kun 5x112 og 5x100.. Bare søk etter porsche felger du så får du frem alt du kan slenge på din bil. (forutsatt at det er riktig bredde og ET da) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 16, 2007 takker for svar, var vel dette jeg fryktet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 17, 2007 Rs4 felgene fåes faktisk nå i 4x100 og 4x108 ! Men 5x130 tror jeg neimen ikke asså 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 17, 2007 Vel, jeg vil tippe det går ant å bestille et sett uborra felger fra kina om du har de rette kontaktene.. Men igjen så får du vel ikke plass til denne boltsirkelen under senterdekselet.. Jeg husker at 5x112-boltene var ganske langt ute. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 17, 2007 Er det ikke bare å få seg 4 spindeler med 5 x 112 sirkel på da? Kan vel ikke koste allverdens? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...