Vestfold: "Skruhjelp" i Tønsberg/Horten-området?

Anbefalte innlegg

Heisann!

 

Jeg har en '86 Audi Coupé (type 81, fwd), som jeg er i ferd med å få ferdig til etterkontroll (EU/PKK). Jeg har støtt på litt problemer med å få byttet fjærene foran, og å få skrudd tilbake stemplene i kaliperne bak godt nok til få montert nye skiver og klosser bak. Håndbrekkmekanismen er også gåen, uten at jeg vet hvor problemet ligger.

 

Jeg har satt bilen på verksted for å få dette gjort (jeg har blitt ganske desperat!), men surrehuet på verkstedet ser ut til å være elendig strukturert, og jeg tror ikke han får gjort noenting på en evighet. : mad :

 

Er det noen som tilfeldigvis har litt tid (og et verksted eller skikkelig sted å skru) , som tilfeldigvis kunne tenke seg å hjelpe meg med det overnevnte, og gjerne også etterkontroll?

 

Jeg er naturligvis villig til å betale, om det er ønskelig.

 

 

Mvh

Sindre

 

EDIT: Beklager alle "Vestfold"-ene i topic, tror de ble lagt til når jeg forhåndsviste(?).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei!!

 

Tror ikke jeg har sett noe til deg før?

 

Si ifra om du havner i ei knipe, kan evt hjelpe så langt jeg kan, og typen til mor er tidligere mekaniker og kan sikkert trå til for noen få kroner i tilfelle krise..

 

Håper du kommer på lokallagstreff 12 april!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei!!

 

Tror ikke jeg har sett noe til deg før?

 

Si ifra om du havner i ei knipe, kan evt hjelpe så langt jeg kan, og typen til mor er tidligere mekaniker og kan sikkert trå til for noen få kroner i tilfelle krise..

 

Håper du kommer på lokallagstreff 12 april!

 

Heisann!

 

 

Det er nok ikke så rart om du ikke har sett meg. Jeg er ny i klubben, og Coupé-en har jeg ikke fått på veien ennå. :(

 

Jeg tar kontakt om jeg gir opp verkstedet bilen står på nå, og ikke får fikset noe annet!

 

Lokallagstreffet skulle jeg gjerne kommet på (spesielt hvis jeg hadde fått Coupé-en i orden), men det ser ut til at jeg må jobbe den kvelden.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe.. 'Vestfold' er stort, akkurat HVOR i vestfold bor du? Kanskje litt lettere for folk å hjelpe hvis de bor i nabolaget! : ja :

Velkommen i klubben og til lokallaget, forresten!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk! Jeg bor faktisk på Skoppum... ( : flau : )

 

Men mesteparten av tiden er jeg i Tønsbergområdet, da jeg jobber og går på skole der.

 

I dag skal jeg innom verkstedet for å mase. Forhåpentligvis får jeg bilen på veien til påsken (jeg blir gal av å ikke ha den i godværet nå!).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

... Og da var det bare å få bytta eksosanlegget, så blir bilen godkjent. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.