#51 Skrevet Desember 1, 2008 Slik ble mine Fra ebay. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#52 Skrevet Desember 2, 2008 Slik ble mine Fra ebay. Hei,har du en "how to" frå då du monterte? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#53 Skrevet Desember 3, 2008 Under det svarte plastdekselet foran speedometeret så er det et par skruer, mener å huske at det er alt som holder det på plass. Etter de er løsnet så skal det bare være å dra ut, er et par koblinger som må kobles fra på baksiden. Etter dette så er det bare å demontere selve speedometeret for å få inn ringene Ringene presses inn bakfra, man tar ikke av glasset på framsiden. Mener å huske at jeg hadde en guide da jeg gjorde det, men finner den ikke nå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#54 Skrevet Februar 9, 2009 (endret) Vet ikke helt om det passer å legge inn innlegg her siden tråden omhandler instrumenter med kromringer . Men jeg legger likevel ut et bilde fra min Golf IV med børsta aluringer rundt speedo og turteller og hvite instrumentskiver; 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...