#1 Skrevet Mars 17, 2007 Skal eu. Godkjenne bilen på mandag, nå sitter det litt uorginale deler på bilen som f.eks, åpent luftflter, uorginal girkule+pedaler. kan det ha noe å si på den testen? Ingenting av de delene er vel ulovlige? Hadde vært fint å fått svar kjapt, så jeg rekker å skru den orginal. takk.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 17, 2007 skal ikke ha noe å si nei.. bt godkjenninga går på kjøre sikkerher.. slark i bære\endeledd f.eks.. bremser.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 17, 2007 ja, var akkurat det jeg håpa på Har sjekka under bilen, fant olje-lekkasje på bakdiffen, den skal jeg vaske av, og så var det ei foring forann som så litt slækk ut, får håpe det går greit... takk for kjapt svar:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 17, 2007 Luftfilter i seg selv er vel ikke ulovlig, men det kan vel spille ut på standstøy fra bilen, slik at du kanskje kommer over lovlig grense? Uansett, jeg hadde bilen min inne for et måned siden ellerno med begge tinga du nevner, uten bemerkning. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 17, 2007 Det er fint, det låter bare når man gir på, så er nok ingen fare. Tror ikke det verkstedet jeg skal til er så jævlig nøye på sånne ting, hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 17, 2007 Jeg var på EU den 2.Mars med min,Momo pedaler + gearspak,Styling,Eksos,Åpentluftfilter.Hørte ingenting på EU eller hos BT,de måler støyen i fra eksosen på 4250RPM på min,og da skulle den være på 77db,min bråket liiiiitt mer men de er ikke såå urunde. Så det går nok bra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 17, 2007 Min bråkte faktisk mindre enn oppgitt i vognkortet ved 4250 med både filter og eksos hos BT.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 17, 2007 hehe, det varierer kansje litt når det gjelder den personen som skal teste detta også... Det viktigste de ser på er vel den sikkerhetsmessige delen ja... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...