#1 Skrevet Mars 17, 2007 In-and-out-in-7-seconds 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 17, 2007 he he. tragisk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 17, 2007 Er ikke noe enestående tilfelle dette... En gang jeg kjørte på Vålerbanen , så var det en som kjørte rett ut i sandfella med en Porsche i første sving Lurt å ta det litt med ro til å begynne med kanskje... Når det er glatt på " die grüne hölle" , ja da er det respekt som gjeller. Har selv snurra i en sving der, det var pga. at en annen hadde gjort det og det var masse sand/grus i svingen, heldigvis gikk det bra... Men du blir aldri den samme som etter en dag i "die grüne hölle" , vanvittig morsomt! Her kan du jo kjøre med hva som helst, litt spesiellt er det jo å passere en dobbeldekker turistbuss i over 200 km/t , eller en trabant cabriolet med fulle folk i... (håper ikke han som kjørt var beruset dah...) . Personlig synes jeg det er helt texas-tilstander der, ingen kontroll av biler eller spørsmål av noe slag... Bare betal og kjør.. Men så skjedde det 2-3 ulykker der bare de to dagene jeg var der oxo dah.. En motorsykkelfører ble hentet av helikopter.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 17, 2007 Uff da.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 17, 2007 haha, han var noe ivrig. Kjett for bikern da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 20, 2007 Haha, den der er rimlig kjip altså 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...