Anbefalte innlegg

In-and-out-in-7-seconds :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

he he. tragisk!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke noe enestående tilfelle dette... En gang jeg kjørte på Vålerbanen , så var det en som kjørte rett ut i sandfella med en Porsche i første sving : dum : Lurt å ta det litt med ro til å begynne med kanskje... Når det er glatt på " die grüne hölle" , ja da er det respekt som gjeller. Har selv snurra i en sving der, det var pga. at en annen hadde gjort det og det var masse sand/grus i svingen, heldigvis gikk det bra... Men du blir aldri den samme som etter en dag i "die grüne hölle" , vanvittig morsomt! Her kan du jo kjøre med hva som helst, litt spesiellt er det jo å passere en dobbeldekker turistbuss i over 200 km/t : smil : , eller en trabant cabriolet med fulle folk i... (håper ikke han som kjørt var beruset dah...) . Personlig synes jeg det er helt texas-tilstander der, ingen kontroll av biler eller spørsmål av noe slag... Bare betal og kjør.. : klø :

Men så skjedde det 2-3 ulykker der bare de to dagene jeg var der oxo dah..

En motorsykkelfører ble hentet av helikopter..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

haha, han var noe ivrig.

Kjett for bikern da.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Haha, den der er rimlig kjip altså :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.