Pistolgrep til høytrykkspyler

Anbefalte innlegg

Noen som vet hvor man får kjøpt dette? Sjekket akkurat en høytrykkspyler(Kârcher) og den lakk mye vann fra pistolgrepet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da går du bare til din nærmeste Kärcher forhandler ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, vet jo forsåvidt det, men første jeg tenker da er svindyrt :P Fant ut at det pistolgrepet var likt på endel av ht.spylerene til karscher, så ringer forhandler til mandag.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig jeg har en ekstra liggende med slange..Hvis den ikke gikk samma veien som høytrykk spyleren....Den virka sist den var i bruk.Kan evt sjekke om den ligger i garasjen hvis det er intressant

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøper en ny, koster 350kr hos forhandler. Ifølge forhandleren er den lik på alle karscher høytrykkspylere.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er en garantisak det.. var et problem med de tidligere så butikken jeg jobbet i ga ut nye mot retur av det gamle..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

H.J larsen i porsgrunn hadde i hvertfall den ordningen..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og det sier du først nå :P Spyleren er 5år gamle og pistolen har vært byttet før.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.