HJELP! Montering av plasmaskiver??

Anbefalte innlegg

driver nå og monterer plasmaskivene mine, men hvordan skal jeg sette de dit? Skivene er kjøpt fra T&W Tuning.. Er en a4 b5 det er snakk om..

Skal skivene ligge på oversida av de gamle skivene?? For og få rett lys ang bruk av varselslamper?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

yupp, de legger du bare over de andre... tips for evt å få av nålene er å bruke en gaffel.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

synes alikevel de passet dårlig, var ikke hull til skruene eller de stopperne til nålene på turteller og kmt.. hva gjør man med de??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

bitte lite bor fungerer nok. har ikke vært utsatt for dette før...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

sikker på at det ikke vil kortslutte?? vurderte dette selv men turte ikke ettersom det så ut som om tilkoblinga var lagvis i skivene..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

som sagt jeg har aldir prøvd det før selv. men, du kan jo sende en meil til firma som solgte de og høre med dem.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen andre her som kanskje veit??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

du får lime de utenpå de andre da. Blir bare et problem å få de av igjen :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hørtes problematisk ut:P

men er det noen som veit ang de utstikkerne som stopper nåla når den står på 0?? er det mulig og bore et hull eller om det er mulig og bruke instrumentene uten de pinnene??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal normalt bli levert med hull. Så er noe lurest å høre med firma før du gjør noe, garanti og slik tenker jeg på..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har tatt kontakt med firma men ikke fått noe svar enda..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det forstår jeg godt, helg:full:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe:) tja, fikk jo svar på en annen mail derfra litt over klokka ett i natt da men:P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.