Anbefalte innlegg

Noen som har hørt om et treff i sverige som heter elmia? Ska være en av dem største fikk jeg høre...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har hørt om et treff i sverige som heter elmia? Ska være en av dem største fikk jeg høre...

 

Jepp, har vært der hver påske de siste 13 åra.

Største custom treffet i nord Europa....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

fint treff vært der noen ganger selv,blir vel en dagstur i år og regner jeg med

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor i sverige er dette da? Må prøve og få tatt meg en tur i år jeg og..har sett video der i fra...ser rimelig bra ut ja :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor i sverige er dette da? Må prøve og få tatt meg en tur i år jeg og..har sett video der i fra...ser rimelig bra ut ja :)

 

Ligger i Jønkøping....bruker 3-4 timer fra Oslo.

 

Sjekk her: http://www.custommotorshow.se/2007/index.php

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker, må bli en tur i år....ser rått ut :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal ditt for første gang i år gleder meg som en unge;) Slenger med en video, er en liten intro på den.

 

af58291e-2159-45d6-8fca-1a9dd581240f.jpgClick here to see Video

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ett tips er å forhåndsbestille hotell slik at man kan få en hel dag på messa, og det som da passer så bra er at Rica hoteller har påsketilbud. Skal du ha hotell må du prøve å få booket deg inn på Rica hotellet rett ved messa, eller så var det helt greit å bo på Rica nede i sentrum av Jönkjoping.

 

På "messe" hotellet så er sjangsen stor for å møte på kjendiser. Første gangen vi dro ditt så spiste vi frokost med Per Eklund. hehe. (han satt seg ned på samme bord, fikk bare ikke meg meg at det var han før vi dro på messa.)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har bare overnattet en gang.

Syns det går greit å dra veldig tidlig så man er der når det åpner, og dra hjem på kvelden.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har bare overnattet en gang.

Syns det går greit å dra veldig tidlig så man er der når det åpner, og dra hjem på kvelden.

 

er greit å gjøre det slik også.

 

men jeg tok det som en tur, så vi kom ditt utpå kvelden og da gikk vi ut å spiste god mat og tok noen øl, også gikk vi på hotellet og tok noen til og så litt på tv. Våknet opp tidlig neste morgen og dro på messa.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg stikker en liten tur også.. :) noen flere fra rogalandsområdet som skal over?? Jeg har planlagt å kjøre onsdag (6/4) ettermiddag fra stavanger, med forhåpentligvis en overnatting til torsdag, på strekningen kristiansand - oslo. Kjekt å treft noen på veien.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi drar en gjeng fra Follo på langfredagen.

Bare å henge på.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjekt det :) mulig det blir en dag for seint, men det ser jeg når det nærmer seg (vær og føreforhold)

Takker i allefall for tilbudet :glad:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Husk at det er nye åpningstider i år, de åpner først på fredagen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenker å dra i kveld/natt jeg, slik at jeg er tidlig på plassen :P Legger meg ned ved døra i 3 døgn, slik at jeg blir først inn :D tror også det kan bli endel ragging og party, så det er vel like greit å bli ferdig med det til hallene åpner.

Noen som skulle hatt fraktet noe småtteri på veien (Stavanger - Svinesund) ?? Vennligst ikke panser/dører og 20 ravskitne bildekk!! (lastes i bagasjerom, ikke tilhenger)

PM fram til ca 16:30.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

var der nede jeg.. mye tøfft å se på... men litt langt å dra frem og tilbake på en dag...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.