#1 Skrevet Mars 17, 2007 trenger koblingsskjema til coupe quattro type 85!!!!!!! er bare et stort jævli rot i ledningsnettet mitt. klipt å drit! visst noen har liggende hadde eg vert svært takknemeli!!!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 18, 2007 Jeg kan melde meg på denne da jeg ikke har en kabel i bilen (80Q typ 85) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 18, 2007 hei. ser du har paprier på godkjenning på mc motor? muli å sende di? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 18, 2007 hei. ser du har paprier på godkjenning på mc motor? muli å sende di? Jeg har fått individuell godkjenning til min bil, så de papirene vil ikke hjelpe deg noe. Du må skrive en søknad til biltilsynet der du legger vekt på at det ikke er mange hester forskjell på mc motoren og den originale motoren. Også må du ringe de og følge opp søknaden og godprate med rette vedkommede... Sånn fikk jeg ordnet mine papirer hvertfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 18, 2007 Trenger koblingskjema jeg og.:9 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...