#1 Skrevet Mars 17, 2007 Var å sjekka litt priser på http://www.gummihuset.se Det er mange fine felger der, de jeg lurer litt på er: ACE - TARGA |8*19" ASA - RACING GT |8.5*19" ASA - RACING GT Delux |8.5*19" DOTZ - MUGELLO |8.5*19" Er pene å se på, Asa og Dotz er vel annerkjente merker, så vidt jeg veit. Noen som har erfaringer med disse felgene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 18, 2007 Jeg har ikke så mye erfaringer på noen av disse to typene selv, men har hørt at Asa felgene ikke tåler så mye, da snakker jeg om små dumper i veien osv. Men ellers syns jeg en del av disse er pene felger, men er greit og ha noe som tåler litt da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 18, 2007 Jeg har ikke så mye erfaringer på noen av disse to typene selv, men har hørt at Asa felgene ikke tåler så mye, da snakker jeg om små dumper i veien osv. Men ellers syns jeg en del av disse er pene felger, men er greit og ha noe som tåler litt da. Ja, sant det. Er på jakt etter noen breie felger med brei/dyp kant, eller offset heter det kansje? Er det noen å annbefale? Felg og dekkpakker er 1. prioritert, da det ofter er under 15k 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...