Pris på ferdigslipte flipnøkler i fra Audi?

Anbefalte innlegg

Har en kompis som trenger 2stk nye flipnøkler som er slipte,mye tar Møller pr stk? Han trenger altså begge inkl flipfunksjonen og med knapper etc. : klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mener jeg fikk pris på 1300 - 1500 en gang jeg sjekket. Det var da slipt nøkkel + fjernkontrollenheten, dog uten evt. rabatt.

Koster å være kar...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Å fy f...,pr stk altså? : klø :

Men var de kodet til bilen i den prisen?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, pr. stk... Helt spinnvillt, men prisen inkluderte ikke innkoding så det skulle de ha tillegg for.

Hvordan bil er det til forresten ?

Må ut nå, men leser posten når jeg kommer hjem igjen :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jøder altså.. :(

Det er til en 04mod A4 1.9TDI Quattro,men da kjøper jeg de i fra Tyskland via Ebay.de og koder de hos Møller,sliper de på Kongsvinger. :)

Var og fikk slipt begge mine blanke nøkler hos Romerike Låseservice på Strømmen for 2uker siden,der skal jeg IKKE slipe flere nøkler.Han karen klarte og ødelegge 1stk blad + de 2stk han klarte og slipe er ubrukelige.. Betalte ikke noe for jobben da siden han ødela den ene.. : mad :

Han unnskyldte seg med at han som EGENTLIG gjør slikt var i Utølandet og spilte Golf.... : bh :

Vært borti de før du ang sliping av nøkler? : klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Betalte 1800 pr stk for hele enheten , med sliping og koding.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Betalte 1800 pr stk for hele enheten , med sliping og koding.

Takker,da vet jeg/han hvor vi IKKE skal kjøpe nøkler.. :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

fikk akkurat ny nøkkel til touran... bestillt på møller.. kom på ca 1400,- med rabatt... er da sender til sentral lås osv.. Ferdig koda

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

fikk akkurat ny nøkkel til touran... bestillt på møller.. kom på ca 1400,- med rabatt... er da sender til sentral lås osv.. Ferdig koda

Ok. :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Betalte også 1800 for en nøkkel ferdig koda til en 01 A6. Da fikk jeg kodinga gratis. Dette er ca ett år siden.

BMW har faktisk bedre pris på dette. Faderen fikk ny nøkkel, koding av nøkkel, programering av kjørelys, oppgradering av bluetooth sw, og utlesing feilkoder for 1300,- på en x3. Nøkkelen mener jeg kosta ca 450,-

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke overraska over at det koster 1500-1800 for en org. nøkkel. Koster trossalt nesten 1000 lappen for en helt vanlig Audi 80/90/s2 nøkkel med startsperre Hos nøkkelsmeden. Kjøpte ny nøkkel hos møller i forrige uke(uten startsperre) 218kr uten sliping. 518 med : bh : 90kr hos smeden. Krever selvfølgelig at man har reservernøkkel å slipe etter hos de fleste.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror jeg betalte 1300 ellerno for 2 nøkler med filing/programmering til en Golf 3, dvs ikke flip-nøkler..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fytti grisen, er dere laget av penger eller?:P

Lange og rotete linker her men de funker.: klø :

En slik nøkkel inneholder mange deler, startsperre og fjernkontroll. Hvis disse delene fungerer så kan de med litt finarbeid flyttes over i et nytt skall, kjøp en nøkkel til noen kroner på ebay http://search.ebay.com/search/search.dll?sofocus=bs&sbrftog=1&catref=C6&from=R10&submitsearch=Search&satitle=keyless+remote+vw&sacat=-1%26catref%3DC6&fmmk=&fmmd=&fylo=&fyhi=&mppfqy=keyless+remote+vw&sargn=-1%26saslc%3D2&sadis=200&fpos=ZIP%2FPostal&ftrt=1&ftrv=1&saprclo=&saprchi=&fsop=1%26fsoo%3D1&coaction=compare&copagenum=1&coentrypage=search&fgtp= og flytt over, emner til nøkler får du også kjøpt på ebay, http://cgi.ebay.com/ebaymotors/lot-of-2-VW-Audi-HAA-Keyless-Remote-Fob-Key-Blank-FAST_W0QQcmdZViewItemQQcategoryZ40016QQitemZ170091242953QQrdZ1, i alle fall til "sprettnøkler".

For de som ønsker å montere fjernkontroll og få sprettnøkler kan jeg anbefale selger "rightclick" http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=120099355846&category=75329

Dette er en utmerket fjernkontrollenhet, oppgi bilmerke og modell så får du tilpasset koblingsskjema og bilmerkeemblemer for å lime på nøkkelen med på kjøpet. God rekkevidde. Startsperre-ampullene flytter du enkelt over fra gamlenøklene, det er også mulig å modifisere nøkkelbladet fra gamlenøkkelen til å passe på sprettnøkkelen. Gjerne bruk en dråpe lyn-lim både på ampullen og nøkkelbladet når du setter sammen, det gir en mer kompakt nøkkel.

Lykke til.: vinke :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.