#1 Skrevet Mars 17, 2007 heisann... Jeg skal bestille nye felger til passaten, men er usikker på hvilke dekk jeg bør velge. Håper noen av dere kan hjelpe meg litt... Det står mellom følgende dekk i dim 235/35-19 Michelin Pilot Sport 2 Continental Sport Contact 2 Pirelli P Zero Nero Goodyear F1 GSD3 Dunlop Sport 9000 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 17, 2007 heisann...Jeg skal bestille nye felger til passaten, men er usikker på hvilke dekk jeg bør velge. Håper noen av dere kan hjelpe meg litt... Det står mellom følgende dekk i dim 235/35-19 Michelin Pilot Sport 2 Continental Sport Contact 2 Pirelli P Zero Nero Goodyear F1 GSD3 Dunlop Sport 9000 Av de du nevner her har jeg kjørt på Conti, Pirelli og Dunlop. Av disse 3 er Pirelli en klar favoritt. Lite støy, lite sporing og grei slitestyrke. Er vel heller ikke blandt de dyreste av de du nevner. Ingen erfaring med de andre men har hørt at Good Year-dekket slites ganske fort men har ett godt grep på veien. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 17, 2007 Jeg kjører på Dunlop nå å er veldig fornøyd med støynivå,grep å slitestyrke.... Jeg har de i 245-35-19 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 18, 2007 GSD-3 dekket har høy slitestyrke. Er et meget bra dekk. Kjørte 4 eller 5 sesonger på mine 245/19" med tre forskjellige biler. Forøvrig har jeg kun kjørt Dunlop ellers så jeg skal ikke sammenligne. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 18, 2007 Jeg har bestilt dunlop dekk i samme dim som du skal ha, av Christer på dekkskift.no. Har ikke noe erfaring med dem, men hørt mye positiv omtale om dekkene. Fikk en pris på 1848kr pr.dekk + omlegg. Så vet du det også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 18, 2007 GSD-3 dekket har høy slitestyrke. Er et meget bra dekk.Kjørte 4 eller 5 sesonger på mine 245/19" med tre forskjellige biler. Kan skrive under på at F1 GSD3 er et meget bra dekk. Men jeg opplevde det motsatte av Jørgen her. De ble hos meg veldig fort slitt. Faktisk varte de bare en sesong. Men det var bra grep i dem da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 18, 2007 heisann...Jeg skal bestille nye felger til passaten, men er usikker på hvilke dekk jeg bør velge. Håper noen av dere kan hjelpe meg litt... Det står mellom følgende dekk i dim 235/35-19 Michelin Pilot Sport 2 Continental Sport Contact 2 Pirelli P Zero Nero Goodyear F1 GSD3 Dunlop Sport 9000 Alle disse dekkene er meget bra. Siden ingen nevner Michelin her, så tipper jeg, utfra min erfaring med PS2, at det er det beste dekket mht støy og komfort. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 19, 2007 Alle disse dekkene er meget bra. Siden ingen nevner Michelin her, så tipper jeg, utfra min erfaring med PS2, at det er det beste dekket mht støy og komfort. Enig med deg der, men det er vel også det dyreste dekket. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 19, 2007 Hva med Vredestein Ultrac? Det har jeg vertfall kjøpt selv. felger og dekk ser du på min hjemmeside: http://www.bjerknez.com 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 20, 2007 Hva med Vredestein Ultrac? Eller det nye Ultrac Sessanata... Jeg har kjørt to sesonger på Ultrac og er meget fornøyd. Må nok teste ut det nye til Vredestein også når det er tid for å bytte. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...