#1 Skrevet Mars 18, 2007 Å komme til nedi der uten å demontere lykta er helt umulig. Hvordan demonterer man lyktene på 2003 A6? Sitter i 2 skruer på toppen og lykta rikker på seg, men den sitter fortsatt fast i noe. Hva? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 18, 2007 Noen som har ETKA med en sprengskisse av hovedlyktene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 18, 2007 sitter to skruer i bakkant bak lyktene, nede mot karroseriet.. lik de du har løsnet oppe.. Knota som F selv, er 2 hull som du skal stikke en lang torq\umbraco nedi for å løsne de, jeg for min del fikk ikke ut lyktene uten å løsne frontfangeren, mulig pg.a jeg aldri hadde gjort det før.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 18, 2007 Pokker:( Jaja, får værtfall prøve. Takker:) Er ikke meninga man skal skru selv på disse bilene, savner 3er Golfen min jeg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 18, 2007 Noen som har ETKA med en sprengskisse av hovedlyktene? Regner med at du allerede vet om http://www.vagcat.com/, og at det bare er koffeinmangel som hindrer deg fra å finne fram selv Direkte link til skissen du søker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 18, 2007 Drikk ikke kaffe;) For security measures, illustrations and partnumbers are shown only to registered users. Får registrere meg da... Takker:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 18, 2007 For de som event lurer senere... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 18, 2007 OOOH! TIPS! Sett bilen mot en vegg og marker lysstillinga! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 18, 2007 Finner dem fa.. ikke jeg:( Å demontere fangeren er ikke aktuelt, det gidder jeg ikke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 18, 2007 Fikk da fint til å bytte parklyspære på min uten å demontere hovedlykta. Trangt og knotete, ja, men det går. Tipper det er bedre plass på 1,8T enn på 2,8 V6. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 18, 2007 Du trenger da ikke å demontere lysa for å få ut de pærene. bytta på min mange ganger, og det går like fint hver gang. Bare å dra litt forsiktig i de mens du lirker litt så kommer de ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 18, 2007 Trodde jeg hadde små hender, men dere må da ha mikroskopiske hender: haha : Neida, men vet ikke om det er forskjell på 1998-2001 og facelift? Trangt er det ja, så trangt at jeg ikke får de ut uten å demontere lykta. Er ferdig med den venstre nå... Fy f... så knotete steder å sette noen skruer! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 18, 2007 Da var høyre også ferdig:) Gjorde noe fyfy (dro i ledningen), men den holdt heldigvis. Og noen sår rikere:rolleye: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mars 18, 2007 Har brukt en plugghette-tang noen ganger på den pæresokkelen, da får du tak, men du må flytte litt på ting bak, for å komme til med tanga inn i lykta. Eller så er det å ta på tynne monteringshansker og bare presse neven inni der... (gjør ikke så vondt med hansker:b) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mars 18, 2007 Dette er et helvete spør du meg . Kom ikke nedi med bjørnelabbene mine hvertfall. Ba møller fikse det mens jeg var inne med noe annet pjusk. Hadde ikke charga meg noe for det, så da er jo alt lykke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mars 18, 2007 Fikk da fint til å bytte parklyspære på min uten å demontere hovedlykta. Trangt og knotete, ja, men det går. Tipper det er bedre plass på 1,8T enn på 2,8 V6. Min er kanskje liten. Bare 2.4 V6 men... Byttet parklyspærer faktisk flere ganger Er jo nesten håpløst enkelt (Like enkelt som på 3'r Golfen min. VR6 da, så noe trangt der og ) Men spørs nok om ikke det må være forskjell på faceliften På min er det to klips på en måte, på begge sider av bakdekselet til hver lampe. Fjerner disse, tar ut bakdelen av lampa! Og vips, Full tilgang 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mars 18, 2007 Trangt, men det gikk. Holdt på en god stund... Hvis jeg skal ha full tilgang må luftfilter boks m.m. ut på den ene siden og på den andre siden så sitter det en liten metallboks som ikke lar flytte på seg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...