#1 Skrevet Mars 18, 2007 arg, blir helt sprø av ulyder i biler! Jeg har altså en golf 4, hvor det kommer gnikkelyder eller hva jeg skal kalle det, fra dashen. Antar at det er plastikken i instrumentpanel og ramma som luftdysene sitter i som gnikker mot selve dashbordet. Når det er kaldt som på vintern så hører man ikke så mye til lyden, mest sannsynlig fordi stoffet som dashen er laga av, blir hard av kulda. så da er det mindre friksjon mellom det og plasten. På sommern på ekstra varme dager hører man heller ikke noe til lyden..sikkert pga stoffet i dashen da er ekstra mykt og "pakker seg fast" i plasten. Ellers så gnikker det.. urg.. slitsomt å høre på Det jeg tenkte var å ta ut instrumentpanelet og ramma til dysene, for så å smøre inn dashen der den ligger mot plasten med et eller annet..har dere noen forslag? vaselin? Evnt noen andre løsninger som funker. =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 18, 2007 ingen som har en formening om hva som kan brukes som "glidesjikt"? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 18, 2007 Du har en Golf mann,der er slike lyder med på kjøpet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 18, 2007 ja det er det da. planen er å gjøre noe med det =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...