#1 Skrevet Mars 18, 2007 Hei. Har kjøpt meg nye felger, og er litt usikker på dekktrykket i 19" dekkene? Det er snakk om en Golf IV 1,9tdi 4-motion med 235/35-19... Dette er jo svært viktig for både kjøreegenskapene og dekkslitasje, så tenkte jeg skulle forhøre meg her... Takker for svar. Mvh Håvard Kaspersen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 19, 2007 Bump! Lurer på dette selv. har lik biltype og dekkdim:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 19, 2007 Slenger meg på denne. Noen som vet om det finnes noen tabell for den å den dimmensjonen og dekkmerke? Er ikke alltid lett å vite hvilket dekktrykk man skal fylle. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 19, 2007 Ett kjapt søk.... http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=27187&highlight=dekktrykk+19 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...