Anbefalte innlegg

Så vart d pinade snø ijænn........: bh : : bh : : bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mye snø eller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Snø sa du..? Ble plutselig quattro-føre igjen, var litt action på lokallagsmøtet ja :D

DSC00757.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

:tilber: :tilber: :tilber: :tilber:

 

Dette må ta turen til Telemark også

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det slutter jo aldri heller, har snødd i hele dag nå...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kommer dette som et sjokk?? er jo bare midten av mars..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kommer dette som et sjokk?? er jo bare midten av mars..

 

ja, har jo vært bart i evigheter nå.. Hadde en kompis her i helga, han kom med sommerdekk: haha : , han fikk en annen kompis til og kjøre 18mil med vinterfelgene hit til Trondheim. Så vi har lagt om igjenn nå..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pokker! Hadde akkurat kjørt da det bildet ble tatt! :)

 

Når det gjelder snø; hadde gjort klar MC`en på fredag... Gjett om DET var surt!!

 

Truls

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kommer dette som et sjokk?? er jo bare midten av mars..

 

Greit nok at det er midten av mars, men når det er over en måned siden det snødde sist og vi har hatt 10c, bart føre og sol de siste to ukene så blir det litt overgang ja :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva slags sutter er dette!

Er jo skikkelig quattro føre jo ;)

Ser jo at flere av de som har skrevet innlegg her kjører bil med driv på alle fire!

Regner med det er kø for og få ta en runde på City Syd i dag

 

Brom, brom!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Quattro-føre, gøy, det tenkte jeg også helt til en luring dro i sida på meg i Verdaln i formiddag : bh :

http://www.adressa.no/nyheter/nordtrondelag/article825993.ece

 

Jeg ble sendt over i motgående felt, rett i autovernet og endte opp med bilen i motsatt retning

 

Så kjør forsiktig, folkens! Man vet aldri hva andre på veien finner på.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Quattro-føre, gøy, det tenkte jeg også helt til en luring dro i sida på meg i Verdaln i formiddag : bh :

http://www.adressa.no/nyheter/nordtrondelag/article825993.ece

 

Jeg ble sendt over i motgående felt, rett i autovernet og endte opp med bilen i motsatt retning

 

Så kjør forsiktig, folkens! Man vet aldri hva andre på veien finner på.

 

uffda, dette var triste greier!:( bra det ikke gikk verre, overkommelig med kun matrielle skader, men surt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jada, bilen kan erstattes. Det hadde vært verre om han hadde truffet meg en meter lenger bak, da er det ikke godt å si hvordan det ville gått med minstejenta og hennes farmor som satt på den sida. Alternativt at jeg hadde klart å bremse litt mer, så Golfen hadde gått klar av fronten min, bare for å oppleve å få to tonn Audi midtskips. Det hadde antakelig gitt det verste utfallet. Det er ikke mye sideairbag og tidsmessige stålbjelker i den bilen. Uansett, takk til HTS og Recaro for gode barneseter, og til Audis sportsseter med skikkelig sidestøtte!

 

Bilen ja, den var ikke særlig pen etterpå. Ble truffet rett på høyre forhjul. Skader på døra og alt foran kupeen. Aner ikke hva skadetaksten blir, om det blir kondemnering eller om det svarer seg å reparere. Blir vel endel telefonering i morgen, og masse prakk og møl med å komme seg hit og dit.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.