18" på Audi 90 quattro? tips mottas!

Anbefalte innlegg

kjøpte meg ett sett med 18" fordi jeg fikk de rimelig.

18" et 38 og 8" breie.

må space ut litt for å få plass,5mm? er vell rund 43-45 i et på disse originalt?

225 blir litt for bredt.

er det noe mulighet for å få klemt på 215/35 18 på 8" felg?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmmmm.... Ved å space gjør du vel strengt talt innpresset MINDRE! Så du må i så fall gå andre veien, DVS dreie av felgene litt eller noe sånn....

Men jeg kjørte 8,5x17 ET 24 på 90'en min (B3) og det gikk "nesten" greit. Kjørte 205/40/17.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmmmm.... Ved å space gjør du vel strengt talt innpresset MINDRE! Så du må i så fall gå andre veien, DVS dreie av felgene litt eller noe sånn....

Men jeg kjørte 8,5x17 ET 24 på 90'en min (B3) og det gikk "nesten" greit. Kjørte 205/40/17.

Mener du at Audi 90 skal ha felger med 50-55 i innpress? Det syns jeg isåfall hørtes rart ut, uten at jeg kjenner akkurat denne typen bil spesielt godt.

Syns da det hørtes mer logisk ut å space ut jeg også, og 8" bred felg med 215/35-18 burde gå helt greit. Hadde 225 på mine, og det ble ikke noe nevneverdig strekk av det.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Originalt innpress er 45. Jeg hadde ET 24 på felgene mine, og de bygde UTAFOR bilen. Så hvis jeg hadde spacet de ut, så hadde de bygd MYE utafor.... 17 tom jeg har nå, ET 45 ligger lenger inn....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

felgene går ikke utafor,men dekket tar akurat såvidt borti demperen der styrekula er festa,kjøper meg noen spacere i morra og noen lengre bolter å prøver igjen:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.