Heve støtfanger S4 (A4)!?

Anbefalte innlegg

Forrige eier hadde av fangeren på S4 for å lakeren den opp pga. steinsprut. Hadde også en litt uheldig episode med A4'en her i vinter så den måtte av for lakkering også. Det som er så utrolig irriterend er at overgangen mellom fanger og skjerm blir så utrolig dårlig, etter man setter på fangeren på nytt. Det blir 1 cm sprekk mellom fangeren å skjermen, mens før var det 2-3 mm. Dette irritere livet av meg, er det noen som har noen triks for å få dette sammen igjen?

 

Ikke drit bra bilder akkurat var det eneste jeg kom over i farta, men dere ser sikkert problemet!

 

fanger1.jpg

fanger2.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har samme problemet selv, noen som vet??:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hylsen som festeboltene går gjennom forann - er justerbare. Mulig det går ann å justere brakett i bakkant også.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det avgjør antagelig saken foran, men brakettene i bakkant er ikke justerbare... hmm

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min fanger har løsnet på den ene siden. Virker som om den har løsnet fra festet.

 

Hva kan jeg gjøre med dette? Er jeg nødt til å kjøpe nye festebrakett, eller holder det med å demontere fanger og montere igjen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min fanger har løsnet på den ene siden. Virker som om den har løsnet fra festet.

 

Hva kan jeg gjøre med dette? Er jeg nødt til å kjøpe nye festebrakett, eller holder det med å demontere fanger og montere igjen?

 

 

prøv og dytt den på plass igjen så klipsene holder på braketten, ellers så må du nok skru av og se hva som har løsnet.. Kan hende det er noen plastklips som holder braketten som har røket(skjedde på min)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.