#1 Skrevet Mars 18, 2007 Hei. Har tenkt og kjøpe mg felger til bilen. Lurte på 19" felger med sort invendig og crome felgkant... Rundt 12-15 k med dekk... Forslag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 20, 2007 Bump:rolleye: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 20, 2007 ta deg en titt på quality-autoimport sine sider! mye snadder fra keskin der i svart senter å polert kant 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 20, 2007 litt over budget her men;) hehe eller min favoritt;) for å ikke nevne de her!!!! de er jo helt konge, men da kun i 18", de er også litt billigere;) alle felgene får du handlet på http://www.quality-autoimport.no god reklame for god service 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 20, 2007 lurer på om ikke mekonomen selger den nederste felgen,hvis ikke så selger de en som er sykt lik.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 20, 2007 har disse på min A4 er vel ikke akkurat sort i senter.Der er vel mere antrasitt\koksgrått men meget lækkert på min iallefall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 21, 2007 Lurer litt på om jeg skal selge mine Orginale A8 W12 s-line felger i 9-20 med 225/30. Lakkert i VW United grey 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 21, 2007 Meget pene felger... Går murlig med 18" og men må senkes mer da Prisen er over budsjett men, ser jo an Likte siste felgen godt( Shmidt), prisen var ikke så dum heller... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 21, 2007 Syns om denne til bilen? : Eller : Får greie priser på dem se, vært og hørt litt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 21, 2007 Den nederste var rå! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 30, 2007 Ble disse felgene i 19"... " må ha senk" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 30, 2007 Kledde bilen godt! Så små ut til å være 19"? Det er ihvertfall sikkert at du trenger senk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 30, 2007 Kledde bilen godt! Så små ut til å være 19"? Det er ihvertfall sikkert at du trenger senk Ja gjør vel det, er vel på grunn den er så høy nå... Ser større ut i virkligheten. Kommer du på lokaltreffet til søndag på toys i Sarpsborg får du nok se dem... Blir senk om 1 måneds tid når lønninga kommer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mars 30, 2007 Hva heter felgene? Hvor handla du? Hva kosta de med dekk? Er på utkikk etter sommehjul til min nyinnkjøpte -04 Passat stv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mars 31, 2007 Å hildrane du for et høydehus! Derfor alle med Golf/Jetta bruker 50 mm senkesett ja... Fin bil forresten! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mars 31, 2007 Hva heter felgene?Hvor handla du? Hva kosta de med dekk? Er på utkikk etter sommehjul til min nyinnkjøpte -04 Passat stv. Hei. Det er disse : http://www.bilprodukter.no/html-sider/bildesider-2007/bp16-502.html Jeg betalte 15 500 med 225\35-19 Toyo proxes dekker. Fikk felgene så si til innkjøpspris så måtte slå til. Kjøpte dem av en privat person som har bra kontakt med importøren i Norge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mars 31, 2007 Fine felger på en allerede fin bil, men satan for en bakkeklaring da mann!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...