Anbefalte innlegg

Hei

Har ikke no nærlys på golfen min... får bare park og fjernlys. Noen som vet hva dette kan være?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pærene eller lysbryteren?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pærene er helt nye og har prøvd med noen andre...

Har tenkt tanken på at det kan være lysbryteren også

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sikringer kanskje? Uansett ikke noe ukjent fenomen at lysbryteren tar kvelden.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

sikringene er iorden også.. får ta meg en tur til dynga og hente med meg noen lysbrytere da

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

tror ikke det er lysbryter. har samme problem på min coupe quattro type 85. skiftet til ny lysbryter. ingenting skjedde. sikkert strøm fram til rele/sikringsboks

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ville kanskje sjekket bunnstykket i tenningslåsen også,men da mangler du som regel viskere og vifte også..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ville kanskje sjekket bunnstykket i tenningslåsen også,men da mangler du som regel viskere og vifte også..

mangler dette eg og! har kun vifte å viskere med langlys på. men er det bare å skifte tenningslås? har nettopp skiftet denne. merkeli at den skulle ryke når den er så ny........

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå er du inne på noe! for jeg har ikke viskere eller vifte

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet hva dette bunnstykket koster?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den var ikke dyr nei. men tar de 200dkr bare for å betale med kreditkort?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

handla noe småstasj der.. jeg betalte ikke noe "gebyr" for å bruke kortet mitt om det er det du mener? eller?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet ikke om det er gebyr eller hva det er. men må hvertfall betale 230danske kr. for en vare som egentlig koster 30danske kr:S:confused:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

da mista det jo plutselig litt at det var lukrativt da.. kjøpte tenningsbakstykke og et rele jeg.. blei vel 150 ink frakt trur jeg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Av en eller annen rar grunn så fikset bakstykket seg litt idag.. Nå funker vifta og viskerne men har fortsatt ikke nærlys.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har kjøpt nytt bakstykke idag og montert det, så nå funker lysene inni bilen hele tiden, men har fortsatt ikke nærlys:S hva i huleste kan feilen være:S

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forsøkt ny lysbryter enda da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har prøvd det ja, hjalp ingenting...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmmm, har du åpnet tenningslåsen og kikka ? jeg hadde noe alla det samme på min, fra rattlåsen og inn i tenningsbakstykket går det en metallsplint inn, vis denne er knekt kan dette være problemet, dette beveger seg jo vær gang du vrir på nøkkelen, vis dette er tillfelle, så må du ha ny Nøkkel og Rattlås ! kjempe gøy ! har erfaring :( , bytta begge deler når jeg først var igang, så jeg slipper og gjøre noe av det samme engang til !

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bumper denne.

Jeg får ikke løst det jevla bakstykket. Er det skrudd fast eller må jeg løsne hele tenningslåsen for å få skrudd løst ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei

Er rimelig sikker på at dette sitter med en stjerneskrue i midten.

Det gjorde den ihver fall på 100 Avanten min.

Stein

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.