#1 Skrevet Mars 18, 2007 Er det noen i Follo omr som legger solfilm, og gjør en god jobb?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 19, 2007 Jeg driver med bilglass og de som jeg handler ruter av legger også solfilm,kan få en bra pris av de for deg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 19, 2007 Jeg driver med bilglass og de som jeg handler ruter av legger også solfilm,kan få en bra pris av de for deg.. Ja takk, gjerne det:) Hvor er det? I Follo? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 19, 2007 Ås bilglass i Vestby fikser dette. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 19, 2007 Ås bilglass i Vestby fikser dette. Høres bra ut... Må sjekke mulighetene der... Takker! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 20, 2007 De jeg bruker holder til i oslo,fikk hørt om pris på a3n din hvis det er den det er snakk om,da skulle de ha 4500.- inkl mva for alle rutene... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 20, 2007 Heisann Takk for hjelpen, jeg blir og ta det hjemme... Fikk ikke tid her nede likevel... Tråden kan stenges! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...